Vi som försökt ett tag utan plus
Solrosen, trist med mens..men samtidigt skönt att kroppen verkar funka. Kram!
Solrosen, trist med mens..men samtidigt skönt att kroppen verkar funka. Kram!
Tror inte det är svamp..för efter 2 dagar med denna gel mår underlivet mycket bättre
Om det blir som tidigare får jag ringa och få en koll..
Ruvardag 6 idag, börjar bli otålig, rädd och förväntansfull. Om våra mumintroll tänkt fastna så har de gjort det nu.. Tror jag inbillar mig, men känns som det känns annorlunda i nedre delen av magen, inte som mensvärk..men nästan..svårt att förklara. Troligtvis hormoner och längtan som spelar mig ett spratt, kan ju omöjligt känns något eftersom det eller de precis fäst i så fall. Tankarna svävar iväg och jag hoppas så fruktansvärt att det ska vara vår tur nu...
wonders, angående ditt jobb..gör det som känns bäst för dig. Du och bebis är viktigast Testa att gå ner i tid om det funkar ekonomiskt. Kram
Nu är man ruvare! Hade totalt fått ut 10 ägg. En befruktades och 2 odlas ( så tror jag att det hette...)
En sköterska på SU höll på att skrämma livet ur mig då hon ringde idag ( de ringer ju om inget befruktats....) men hon ringde bara för att fråga om vi kunde komma tidigare. Såklart!! Sköterskan sa direkt när jag svarade "var inte rädd, det blir återföring!"...mitt hjärta stannade ju nästan där ett tag....
Wittra, du ska äta folsyra eller en multivitamin som innehåller minst 400 mikrogram. Lycka till medmruvandet nu
Hej
Jag och min sambo har försökt få barn i 13 månader. Vi fick ett missfall i mars då vi var i vecka 14 vilket tog hårt på mig. Jag har nyligen fyllt 35 och har varit väldigt orolig över att jag har väntat för länge när det gäller det här med barn. För en halvtimme sedan tog jag ett test. Jag är gravid vecka 4! Fortfarande väldigt tidigt men jag är så himla glad just nu. Ville bara dela detta med någon då jag inte vågar berätta för vänner och familj ännu. Så glad så glad!
JZ tycker det låter lovande! Jag har ju blivit gravid efter ivf tre gånger (även om två av dem ledde till tidiga missfall) och två av tre gånger blev jag rejält förkyld medan jag ruvade. Verkar jättevanligt att bli förkyld när man är nygravid. Mensvärken låter oxå bra, jag hade det alla tre gravid-ruvningarna, däremot kände jag inget sånt den gången det inte blev nåt. Jag fortsätter hålla tummen! Hur skulle ni förresten reagera om båda fastnar?