• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

Wittra, hoppas du får besked snart å får börja med sprutorna!

Wonders, SU brukar inte göra vul så tidigt..de tar bara ev blodprov för att kolla om man är nedreglerad.

Bolltjej, grattis!!! Oj va tiden gåt fort, kändes som du nyss blev gravid

Hallonbacken... Tråkigt vännen kram!!

Söndermarken, gött att ni är på G nu!

Idag fick vi veta att vi ska befinna oss på Fertinova Åbo på måndag!! ET på torsdag. Känner mig helt rörig i huvudet Precis kommit hem från jobbet och ska försöka boka flyg, båt och hotell

• JZ79

Nu är väskorna packade, alla biljetter bokade och utskrivna. Imorgon fm åker vi och lämnar katterna på pensionat, sen lunch på lämpligt ställe innan vi åker till Landvetter. Flyger till Sthlm på eftermiddagen och sen förflyttar vi oss till båten som avgår kl 20. Efter sjöfrukost går vi iland och direkt till kliniken. Sen kollar vi in Åbo innan vi tar en buss till spa-hotellet vi bokat (hittade billig deal ) Vi ska slappa och spa´a i några dagar innan ET på torsdag. På tisdagen ringer kliniken och meddelar hur befruktningen gått. Det är det mest kritiska momentet..

Rebster, hahaha! Hotellet har wifi så jag ska uppdatera

Wittra, hur går det? har du fått börja med sprutorna?

Tack för att ni finns tjejer, utan er hade jag inte orkar kämpa ändå hit... Kram!! Hjärta

• JZ79

Hej "mina" kära!
    Vi är installerade på hotellet www.ruissalospa.fi/se Wow vilken fullträff!! Hittade en deal på hotells.com och vi bor billigare här än inne i stan Dessutom blev vi uppgraderade och fick ett finare rum utan kostnad
    Dagens besök gick bra! Makens spermaprov visar samma som tidigare, otroligt skönt att de inte blivit sämre. Just nu håller äggen på att befruktas (förhoppningsvis) och imorgon senast lunchtid får vi veta hur det gått med befruktningen.
    Min slemhinna växer däremot dåligt. Den var idag 7 mm. Gränsen vid ET är enligt läkaren precis 7 mm så jag är ju där på gränsen. Blev besviken..trodde den skulle växa mer än 1 mm på 1 vecka..har ju dessutom ätit mer Progynon. Återföring på torsdag eftermiddag om allt går enligt plan.

Har skrivit ett låååångt inlägg på bloggen om resan och saker som varit jobbiga under dagen om ni vill läsa mer.

Nu ska vi se nån film eller ett serieavsnitt, gött att ha laptopen med! Spa´t får vänta till imorgon tror jag då jag haft en jobbig mage idag och inte riktigt litar på om den håller sig lugn....
    ----

Wittra, skönt att du fått börja med sprutorna! Hur gick det att ta den själv?

kanske 4a, hej vännen!! Roligt och spännande att ni tagit steget och vill bli kontaktfamilj!! Såklart kommer ni bli godkända Håll oss uppdaterade! Kram

Söndermarken..håller tummarna att ni ändå får köra! Hur många blåsor var det? Det behövs bara 1 guldägg {#emotions_dlg.flower}

• JZ79

Vi har 3 embryon!! Håll nu tummarna att de fortsätter växa bra :) De måste överleva..eller hur? Nervös väntan till torsdag, men vi är så lyckliga att det finns 3 embryon just nu :) 3 små mumintroll ligger där i ett värmeskåp och väntar på att få flytta in i min livmoder. Kram!!

• JZ79
    Jennso skrev 2014-11-18 12:27:12 följande:

JZ harligt att hora Vet du hur manga agg de fick fran donatorn?

De fick 9 ägg från donatorn. Med tanke på makens spermier så är vi då nöjda med att 3 superspermier klarade av att befrukta, det gjorde de ju inte med mina usla ägg.

Ikväll ska vi fira Vi ska leta upp en mysig restaurang och gotta oss lite. Jag har precis kommit upp från spat. Shit va de drar på i bastun här Varm och avslappnad nu. Badat i varm bassäng, simmat några längder och sitter nu och ska välja nån behandling. Tänkte unna mig nån massage imorgon så jag är riktigt avslappnad till torsdag
  • JZ79
    Söndermarken, hur har det gått???

Wittra, snart dags för vul?

Våra små embryon lever fortfarande och imorgon är det planerat att 2 sätts in
  • JZ79
    Söndermarken skrev 2014-11-19 19:36:05 följande:

Blev bara ett enda ägg :( känns inte så hoppfullt...

Så tråkigt förstår hur du känner dig nu. Förhoppningsvis är detta guldägget som blir ert barn ??

Insättning imorgon om det blir befruktat? Stor kram till dig!!
  • JZ79

Vi är väldigt nervösa..vi som skulle vara så avslappnade idag Maken verkar vara mest nervös, märklig då han annars är såååå lugn att det ofta irriterar mig att han aldrig blir nervös eller orolig.. Idag är han annorlunda och vi känner oss pirriga och oroliga. Vi vågar inte riktigt tro att vi kommer lämna Åbo idag som ruvare

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus