Vi som försökt ett tag utan plus
2 embryon fick vi tillbaka Fina, perfekta små mumintroll
Det 3:e embryon slutade tyvärr att dela på sig, så inget till frysen
Fast det hoppas vi inte behöva ändå
Testdag 4 december.
2 embryon fick vi tillbaka Fina, perfekta små mumintroll
Det 3:e embryon slutade tyvärr att dela på sig, så inget till frysen
Fast det hoppas vi inte behöva ändå
Testdag 4 december.
Så häftigt JZ kan knappt tänka mig så häftigt det måste kännas :)
Vi fick inget samtal igår så det borde betyda att ägget blivit befruktat iallfall. Om de inte ringer innan lunch så åker vi och sätter in ieftermiddag. Det är helt overkligt och jag tre fortfarande inte på att det skall hända
Hjälp!! råkade spraya i båda näsborrarna ....ska ju bara spraya i ena
min man försökte lugna mig men kan han ha rätt? Så rädd att sabba nåt...
Tack alla snälla!
Nu är vi hemma igen.
Det sköterskan eller vem det nu var som ringde sa var att ägget inte kommit igång. De hade avvaktat och gett det en chans typ men det hände inget.
Sen frågade hon oxå om jag var informerad av min "hemmaläkare" om att detta var väldigt liten chans att lyckas ....
Det är ingen som har sagt det rätt ut till oss och jag börjar känna mig väldigt hopplös .....
När jag blev opererad för det sista X:et sa den opererande läkaren att vi skulle även börja titta på andra alternativ för oss att få barn. Men min huvudläkare har inte sagt nåt sånt .
Wittra, jag kan inte minnas att jag blev så trött av gonal-f, men vi reagerar ju olika på alla dessa hormoner. Sprayen däremot gjorde också att jag inte kände igen mig själv riktigt.. Har det blivit lite bättre nu när du bara sprayar hälften mot tidigare? När har du äggplock? Snart är det över med alla sprutor och spray
JZ mår du bra av mediciner och annat du var eventuellt tvungen att stoppa i dig? Kommer ihåg att jag blev nästan stopp i magen av Progestreronet.. Det finns laxermedel att köpa på apoteket som funkar bra. Dubbelkolla att du kan ta det som gravid bara.. Kommer inte riktigt ihåg det jag tog men tror Lunelax och de smakar typ apelsin. Inte jättegoda efter några dagar men funkar så bra och kanske inte behöver tas varje dag..
I övrigt försök att gå så mycket du orkar för hjälper mot trötthet läste jag och testade för var så trött. Det funkar rätt bra. Hjälper ju magen också.
Oj det blev mycket. I övrigt HEJJA HEJJA!!
Söndermarken, märkligt de inte sagt något och förklarat tidigare. De ser ju inte bara på blodprov utan även vid vul som de kan se att äggreserven inte är som den ska.. Sörj nu och kramas mycket med din man. Hitta energi till att ladda om. Bra att de vill testa ett annat protokoll denna gång, hoppas det ger toppägg Stor kram til dig!!
Wonders, tack snälla för tips. Ska gå till Apoteket idag och handla något, känns inte bra "där nere"' och det lär ju inte bli bättre. Bra att du skrev det där om socker.. Får skärpa till mig lite då. Blev liksom lite lyx och vi unnade oss ens del i Åbo och det var svårt i helgen när jag va hemma själv att inte småäta av godiset vi köpte på båten
Hur mår du vännen?
Jz, du har inte fått svamp? Vet att man kan få det av progesteonet. En vän till mig fick det och läkaren rådde till att tvätta sig med olivolja där nere.