Vi som försökt ett tag utan plus
Wittra, kram!! Förstår att allt känns förjävligt.. Jag har nämnt det för mina närmaste kollegor. Eftersom jag behövt vara borta med kort varsel och inte alltid mått så bra så har det känts skönt att de vet varför och inte börjar spekulera om varför jag är borta och inte verkar må bra. Du gör som du vill, men för min del har det varit skönt.. Snart sprutstart för dig, då kommer vänder det
wonders, njae..efter mitt VUL på måndag bestäms nog inte mkt..det är väl efter VUL på donatorn? Har inte exakt koll på när det sker..bara att vi kommer få veta nästa vecka när vi ska åka. Hoppas lite på att vi ska vara där nästa fredag, då kan embryon odlas över helgen och jag behöver inte ta ledigt så många dagar. De brukar odla 3 dagar tror jag dom sa... Hoppas på flyg, men annars tar vi båt. Hoppas min kropp reagerar som den ska på Progynonet..känner inte av nånting mer än att mensen varade 2 dar längre än vanligt.. Känt mig jävligt illamående idag, men jag tror det hänger ihop med min akuta inflammation i bröstbenet..svårt att säga. Väntar på att alla kortisonsprutor ska ge effekt..kan ta några dagar till.
Jenso, hoppas ni snart är igång med någon sorts behandling igen. OM du blir kvar här ett tag så har du nog några tjejer som sällskap..Solrosen iaf :) och OM jag blir gravid kommer jag ändå hejja på dig här. Kram