Vi som försökt ett tag utan plus
Wittra, på sprayflaskans förpackning kan du ibland kryssa för när du tagit dosen. Så vet du om du gjort det eller inte. Jag blev lite lätt förvirrad emellanåt och om det var mkt på jobbet exakt det klockslaget blev jag ibland nervös över om jag tagit sprayen. Svårast var att bara ta 1 spray istället för 2 som du minskar till sen när du ska ta sprutor också. Jag hade alltid mobilen ställd, som en backup även om jag säkert kom ihåg alla sprayningar.. Minns att det stod "obs, 1 spray" när larmet ringde då jag skulle minska på dosen..Jag hade Crinone och det som inte tas upp av kroppen kan "ramla" ut eller samlas lite inne i..jag hade trosskydd minns jag. Tog ju inte mer än 2 dar eller nått..de andra tjejerna vet nog mer..Annars kan jag upplysa dig om Lutinus runt v 47, för då börjar jag med just den sorten. Vi kommer ju ligga ganska lika nu, spännande!!
Suprecur smakade lite konstigt i svaljet, men du kan dricka å så direkt, inga problem. Däremot ska du ju inte snyta dig direkt efter..Är du förkyld måste det gå en viss tid mellan vanligt nässpray och Suprecuren..Hör med din bm på SU om hur lång tid..kan vara 30 min, men inte säker..
Kram!!