• mamma0702

Vi som försökt ett tag utan plus

Åh.. Bim-6 idag .. Ingen bra dag idag känns det som :( har fått för mig idag att jag är för gammal .. Varför vet jag inte .. Konstigt hur tankarna kan fladdra iväg med en ibland :( men vadå , finns väl många 34 åringar som blir gravida !

Kram på er!

• mamma0702
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-11-06 19:53:23 följande:
    Jag är lite inne på att inte försöka alls denna månaden utan använda kondom, jag känner inte för mer misslyckade barnförsök nu samtidigt som man känner att man kanske sumpar en chans.
    Samtidigt har jag hört att det ibland kan vara så att kroppen "vänjer" sig vid spermierna och det är därför det inte blir någon bebis och att ett uppehåll med kondomanvändning kan vara bra då{#emotions_dlg.flower} En stor fet myt? Det är fråganObestämd
    Inte hört nåt om det ..däremot så har jag hört att det är bra med uppehåll fast inte av den anledningen då Skrattande

kram
  • mamma0702
    Pastell skrev 2012-11-06 20:04:36 följande:
    Inte är du för gammal inte! Ja självklart finns massor av 34-åringar som blir gravida. Min mamma var 35 när hon fick mig. Min syster var 34 när hon fick andra barnet. Och här inne finns ju massvis med kvinnor som varit det och äldre som fått Ingen fara ännu !

Nej visst så e det ju..det vet jag ju egentligen Skrattande 

Kram!
  • mamma0702
    stegen skrev 2012-11-07 15:00:24 följande:
    ÄNTLIGEN!!!
    Alla prover var bra så VUL på fredag och insem troligtvis nästa vecka!

Så glad jag är nu!! 
    Härligt!
  • mamma0702
    Ciccie86 skrev 2012-11-07 16:10:48 följande:
    Hej tjejer!
    Idag ringde jag gynekologen och har nu bokat in en tid för mig och mannen nästa vecka. Så då blir det vårt inledningssamtal! Läskigt men skönt att ha satt bollen i rullning.
    Jag frågade även om de tester som de tog på mig i våras. Jag ville veta mitt TSH värde, vilket visade sig vara alldeles normalt enligt henne, 1,05 var det. Skönt att veta!
    Kan tänka mig att det känns skönt!

Har inte kommit dit ännu ja ..

kram
  • mamma0702
    Ciccie86 skrev 2012-11-07 19:57:05 följande:
    Jag skulle inte ha ropat hej för snabbt. När sambon kom hem så märkte jag att han inte var som han brukar. Vi började diskutera vilt, tjafsa kan man nog kalla det och allt grundande sig i att han inte alls känner sig redo att gå till läkaren nästa vecka.! Han menar att han inte vågat vara ärlig mot mig när jag mått så dåligt på sistone.. Så det blev ett himlans tjafs och nu är jag så upprörd och ledsen att jag varken vet ut eller in! :( Känner mig sviken! Att han inte vågar vara helt ärlig mot mig efter 6 år
    Jobbigt :( Hoppas att han kanske ändrar sig så avboka inte tiden ännu.. förhoppningsvis så kanske han tänker efter ett par gånger till när han får grubbla lite..

Stor kram till dig!!
  • mamma0702

jaha..bim på måndag. Idag..bruna flytningar.. och trodde jag skulle få mensen idag faktiskt :( ont i magen imorse,frös..ja det vanliga som kommer vid mensen men det har gått över nu.. kort cykel isåfall om den kommer typ imorgon. 25 dagar isåfall..brukar ha 27-28 dagar annars. Suck!  *väntar*

Imorgon ska jag iallafall ta med mig min mamma och syster till stan och gå på gallerian och fika och kika lite i affärer så det ska bli mysigt Hjärta

• mamma0702

Puh.. Ingen mens idag som tur är ! Lite bruna flytningar men inget mer .. Vill inte ha kortare cykel än 27 dagar som jag brukar ha för det mesta .. Den har kommit på dag 24 en gång förut och på dag 25 en gång men oftast 27-28.. Så kortare cykler har oftast med åldern att göra ? Ja det har jag nog läst om nån gång .. Ajdå :( men jag hoppas naturligtvis att den inte dyker upp på måndag alls !!!

Kram på er!!

• mamma0702

Kul att du är tbx nellin :)

Och där fick man mensvärk från helvetet såå.. Bryter ihop och kommer igen om några dagar !

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus