• mamma0702

Vi som försökt ett tag utan plus

Jag tycker det ser bra ut ja !! Hur länge har ni försökt nu igen ?? Någon hjälp ?? Svårt att hålls reda på alla :) väntar med att säga grattis men det ser ju lovande ut !!

• mamma0702

Håller alla tummar och tår jag har för er !!

Här är det bim-10 idag så här händer inte mycke just nu :)

• mamma0702

Jz79 : skitmens :( men vilken man du har !! Hoppas ni får tid snart för Ivf och en efterlängtat bebis

• mamma0702

Pastell va härligt! Blir ju alldeles tårögd här nu :) hoppas att ni lyckas snart då :)

• mamma0702

Härligt nellin!! Så skönt för er! Jag känner glädjen rakt igenom telen :)

Här är det bim-6.. Vilket betyder att man letar tecken ;) mådde såå illa imorse men väljer att tro att det är PMS då det är så tidigt .. Kram

• mamma0702
    Nellin skrev 2012-10-10 19:38:36 följande:
    Åh, jag håller tummarna att det är rätt slags illamående! Heja heja heja!!!

Jag kan inte släppa tanken på att vi har haft sex och att TRE ägg är på väg.
    Skulle inte ni noja lite? Samtidigt är det ju så dubbelt, när det enda man längtat efter i 22 månader är ett plus, och nu plötsligt så ska det helst inte ta sig. Man blir ju virrig alltså...
    javisst, det måste kännas konstigt..man vill så gärna att det ska ta sig fast ändå inte :)  blir det så blir det..visst ,det är jobbigt med tvillingar eller för den delen trillingar men tänk så älskade och efterlängtade Hjärta
  • mamma0702

Trist med mens :( kram till er !

Bim- 4 idag .. Inget speciellt känns idag , lite ömma tuttar bara ..

• mamma0702
    Ciccie86 skrev 2012-10-13 08:26:47 följande:
    God morgon alla!
    Ny dag, BIM+1, dag 30 i cykeln.. Ingen mens hade dykt upp när jag vaknade idag :/ Skumt.. Brukar typ aldrig vara sen. Då kommer den nog under dagen.. Illamåendet är här igen för övrigt..

Jag bara måste berätta om en sak som hände igår. Jag satt och chattade med min vän i Australien igår. Vi har inte pratat på några veckor då hon är på rehab för sin brutna rygg. Sen mitt i vårt samtal så säger hon bara "Min magkänsla säger att du är gravid i femte veckan".. Det läskiga är att hon inte vet om att jag inväntar mensen just nu.. Sen vet hon ej att jag i förrgår kollade på familjeliv vilken vecka jag skulle vara i OM jag är gravid och då stod det vecka 5..
    Tycker det var lite läskigt att hon skrev så rent spontant.. Tänk om hennes magkänsla är rätt?? :p

Fick även bild på min svägerska igår, hon är i 6e månaden. Hon är sååå fin :) Ska träffa henne nästa helg :)

Kram på er
    oh så spännande!! Hoppas såå att hennes magkänsla har rätt! Vissa människor har ju faktiskt den förmågan Skrattande 
  • mamma0702

Usch.. Går in i nån slags deppdagar nu strax innan bim ð??¢ har jag märkt .. Ställer in mig på att jag inte är gravid och deppar ihop .. Har inga symptom på att Mensen ska komma , men så brukar det dock vara ibland . Åhh nu vill jag att det ska vara tisdag! Har ett grav test kvar kanske ska testa bara för att få veta om det är neg.

Kram på er !

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus