Vi som försökt ett tag utan plus
Nellin- det gör du rätt i :)
Nellin- det gör du rätt i :)
Go Ciccie !!!!!
Selina02 - vi har försökt ca 1 år .. Testat med äl tester varje månad och har fått positivt varje månad vid dag 12-14 så testade inte denna månad men tror jag gör det igen då jag känner mig lugnare av de .. Visst , det är ju ändå ingen garanti att man har haft äl men har väldigt regelbunden mens så tror jag har de ... Har en son som är 5 år . Det tog 8 månader innan det tog sig då .. Vi kämpar på nån/några månader till och ser om nåt händer ..
Lycka till och välkommen !
Selina02- jag kör med cb testen.. Dom är ju dyrare men eftersom jag vet ca när dom brukar ge utslag så går det ju inte åt s många i månaden .. Tycker det är svårt med dom andra att tyda när det är som starkast ..
När jag var gravid med min son så sa min chef att hon hade sett de på mina ögon innan jag hade sagt nåt :) så visst finns det dom som kan se :)
Grattis schniiigel ! Hoppas det går vägen denna gång :)
En stor KRAM till dig Williamsmamma !
Här är Mensen nu tackolov precis slut för denna gång , så nu går man och hoppas igen att man kan bli gravid :) ska börja med äl tester igen ..
Ha en skön söndag allihopa och KRAM på er med !
Hej alla ! Fick veta idag när min sambo kontaktade vc att en medicin som han äter försämrar spermiekvaliten .. Har frågat om det förut men har fått till svar att den inte gör det .. Jaha .. Ett år av försök åt skogen :( imorgon ska han prata med en läkare och lägga upp en plan för att sluta med dom .. Hoppas kvalitén förbättras snabbt efter de bara ..
Kram på er !!
Jz79 - nej han har inte lämnat nåt spermaprov fast jag skulle vilja att han gjorde de , sambon har en telefontid imorgon med en läkare så jag ska försöka få han att fråga om han inte kan få göra ett fast vi inte går på någon utredning ännu? Eller så kanske vi får avvakta nån månad å sen göra ett för att kolla hur det står till ..
Håller tummarna för dig Nellin !!
Hej alla ! Har haft en liten paus härifrån nu ja .. Kände att jag behövde de efter beskedet om sambons medicin och hans ev slöa spermier .. För det är ju faktiskt inget som är svart på vitt eftersom det inte gjorts några tester .. Han har börjat med nedtrappningen nu av medicin , ska äta en halv i tre veckor och sen sluta helt .. Har haft stora problem med panikångest så det är därför han äter dom så jag hoppas att det inte kommer tbx bara! Men får väl ta tag i det då på annat vis istället för "lyckopiller" är det nån av er som har kunskap om såna piller och fertilitet ??
Jaja vi kämpar just nu på med försök 14 ihopp om att det finns en chans ändå .. Har väl haft äl precis tror ja :)
Har försökt och läsa ikapp i tråden om blandade känslor ! Stor kram till er alla var ni än befinner er i livets bana !