wonders skrev 2014-04-22 11:46:51 följande:
Hejsan tjejer
Gårdagens test på dag 12 var ju negativt på kvällen, men jag har fortfarande hoppet uppe tills jag har fått svar på dagens blodprov som snart ska tas..
Åker över lunchen och hoppas att det går smidigt.
Senast fick jag ju reda på det dagen efter vilket var lite märkligt att behöva ta mer medicin än nödvändigt.
Sambon var lika ledsen som jag igår och sa då att tja vi kanske kan ge det ytterligare något försök.. I ÄD tråden så finns det en som lyckades på sin 10:e gång så kan ju även vara mitt lyckotal men det känns mest kämpigt att gå igenom allt flera gånger utan att få något mer än mindre än 2 som svar på Hcg-provet. Detta innebär ju att det inte fäster inne i mig och det är hur frustrerande som helst. Så jag är glad om jag får över 2 denna gång eller ännu hellre så vill jag ju ha en riktigt stark siffra för då är det två. Är dock lycklig oavsett om det blir en eller två. Blir det en kan man ju ösa desto mer kärlek över den lilla individen..
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Jag hoppas verkligen att det blir ett postivt blodprov. Tanker pa er!!