• Jennso

Valkommen tillbaka Solrosen

Wittra: jag ar ganska open med vad vi gar igenom men jag har inte berattat nat for kollegor. Jag vet att det ar svart men forsook att vanda pa tankarna poch se det har som nat positivt. Postiva tankar och drommar om en ett postivt grad test gor ivf processen lite lattare. Det finns olika postiva ivf pods som man kan ladda ner pa iTunes oxa tror jag. Kom ihag att dricka mycket vatten.

Hoppas att du mar battre JZ

Jag menade inte direct att beklaga mig, jag skulle vara glad att vara ensam kvar i traden om ni nar drommen och att farre gar igenom barnloshet . Jag ar alldeles overtygad om att det kommer att ske for oss pa nagon gang pa nagot satt (nat annat finns inte I min varldsbild).

Kram pa er allihop!

• Jennso

JZ vet du om den var olika lager pa  den? Jag allt over 7 ar okej sa jag tror inte du behover oroa dig for den kommer hinna vaxa mer pa en vecka. Forsok att ata mycket protein och jag har last om kvinnor som dricker raspberry leaf tea for att fa tjockare slemmhinna. Om du googlar improve lining pa fertility friends sa kommer det nog en del ideer. men jag tror som sagt inte du behover oroa dig

• Jennso

Spannade att det ar manga som ar igang nu Jag hejar pa er!

JZ jag tror inte jag brukar ha en tydligt treskiktad hinna forrens précis innan EC sa det kommer att ga jatte bra

• Jennso

Wittra: Du behover inte oroa dig alla bloder inte mende flesta jag kanner brukar oftast ha en VUL innan man borjar spruta for att kolla att hinnan ar tunn och att Inga folliker (eller vad de heter) vaxer etc men det kanske ar annurlunda pa din klinik.

Sondermarken: Jag tror att man rekomenderar att inte ha sex I slutet pa sprut perioden ifall nagot egg och spermie skulle vara kvar sa man blir gravid bade fran ivf och naturligt men jag tror inte att det ar nan fara annars....

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus