Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Sirisue: Så kände jag med, att jag inte vågade vara glad och ett par veckor innan vul kändes det bara fel helt enkelt. Det var som om jag redan då började förstå undermedvetet att det var ngt fel. Så jag har bearbetat det hela ett tag nu, så just nu känns det ganska ok faktiskt.
Kravmärkt: usch vad jobbigt att behöva föda ut det. Lider verkligen med dig
Jag har inga spottings ännu, är på dag 19 i cykeln.. Så vi får väl se vad som händer under den kommande veckan.. BIM-7 idag.. Brösten ömmar fortfarande litegrann, men det kanske har med bdg att göra.. Är så lätt retlig också, känner ej igen mig själv :( Kan vara PMS, men jag brukar sällan ha det... Nu är jag bara förvirrad!
Var ju på VUL igår igen eftersom det var för tidigt att se något förra veckan. Kändes som att min gyn hade lite dåligt samvete för att han var så stressad och otrevlig förra gången. Han var i alla fall väldigt lugn och hjälpsam igår.
Dock kunde han inte utröna om jag haft ÄL eller inte. Han såg inga så pass stora ägg och ingen gulkropp, men slemhinnan var tjock som om jag haft ÄL. Idag var jag och tog blodprov för att få "svart på vitt" om jag haft ÄL. Om inte så funkade uppenbarligen inte Pergotimen. Nästa steg är att sambon ska lämna spermaprov och ev. ska jag också på "spolning" av äggledarna. En av mina äggledare ligger lita an mot livmodern så det kan vara en del sammanväxningar där som ställer till det (möjligen efter mitt kejsarsnitt 2010). Kan också vara Endometrios... :( Nåväl, äntligen känns det som att det händer lite i alla fall.
Hej
Har inte läst på några dagar. Här händer det mycket.
Spännande med ömma bröst, låter som att det kan vara lovande! :) håller tummarna!
Äl-testet svårt att säga, så ser mina alltid ut och när de är lite starkare hoppas jag på äl men det verkar vara falskt positivt.
Tungt med mf och skrapning. Skönt att ni orkar ta nya tag
Ska till doktorn på ons å få besked om det blir trippeldos pergo. Så skönt att det äntligen händer något!
Maj
2/5: Nellin, försök 13, första barnet
1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet
7/5: Adnil76, försök 11, andra barnet
10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet
11/5: Rebster, försök 8, första barnet
12/5 mamma0702,försök 8,andra barnet
15/5: cindy03 (första försöket efter missfall)
3:e barnet 16/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet
18/5 JZ79, försök 11, första barnet
22/5 Stora My, försök 10, tredje barnet.
Juni
11/6: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet
Lycka till med bröllop imorgon! Till er som gått igenom mf och till er som genomgår samma sak som jag: Tänk vad starka vi är! Var stolta över det!