Malin1988 skrev 2012-09-14 09:58:16 följande:
Det tog slut för över 3 år sen med exet pga otrohet. Vi träffades ett halv år efter typ. Så han har haft det minst 3 år och jag minst 2,5 år :( jag har ringt gyn idag (han fick provsvar igår från privata läkaren) så vi fic tabletter båda två. På gyn sa dom att det inte bör vara någon fara om jag inte haft någon typ äggledarinflammation eller dylikt. Jag har ju inte haft ett enda symptom inte han heller... Man känner sej så äcklad och smutsig liksom. Jag har aldrig ha oskyddat sex med någon annan än honom och an har haft med mej och exet... Dom har ju en son ihop och nu just känner jag tyvärr avsky för honom också. Jag hatar henne så jävla mycket! Tanken på att det är hennes fel att vi inte kan få barn :( Men det är skönt att ha fått en slags förklaring på vad de är som bråkar med våra kroppar.
Men usch. Hoppas det läker ut fort och inte har gett några skador. kram!
Jag väntar på tempökning, hade hoppats den skulle komma igår men inte det. Vi kanske borde ha kört i går med för säkerhets skull men orkade bara inte. Så vi får hoppas på det bästa. Känner fortfarande rejäl molvärk, men nu är det på båda sidor och molande, inte huggande på ena sidan som vid äl. Spännande :)