• kanske 4a

Vi som försökt ett tag utan plus

Nu har jag haft hugg till och från på höger sida igen,  vad är det för något? Känns som muskelkramp eller ligament som töjs, lite huggande. Sen försvinner det igen. Såå störande! Ska testa igen i morgon, hoppas det är helt blankt nu.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Kravmärkt skrev 2012-07-21 00:15:41 följande:

Vet du, ända sedan jag gick igenom avbrytandet (28 mars) så har mina symptom varit allt annat än normala. Har pratat med gyn och hon ser inga rester eller något avvikande längre (hade en polyp ett tag) och att kroppen ibland kan vara ett mysterium. Men inte nog med att man är rädd att något ska gå snett, man vill ju bara ha en ärlig chans till att försöka på nytt.

Hoppas det lugnar ned sig nu. Om det håller i sig eller blir värre så tycker jag dock de kan kolla med vul igen och kanske spola lite med koksalt eller nåt.
    Rebster skrev 2012-07-20 20:59:33 följande:
    Fast det kan ju vara gravsymtom men det behöver inte betyda att det sitter fel. Det finns väl de kvinnor som får sådana hugg fast allt är som det ska så jag hoppas allt på ett litet plus för digGlad

Vad skulle jag göra utan er kloka tjejer! Som du säger så vill man ju bara få börja om och släppa det här nu. Oron över ett nytt X blir ju ibland oproportionerlig (vilket svårt ord) och minsta lilla obehag så tänker jag att det är kört. Jag försöker släppa det nu. Tog ett test nu och det syns fortfarande, kanske lite svagare, suck.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Kram till alla som fått mens och alla som deppar. Tyvärr har jag också en deppdag idag. Testade i morse och det var supersvagt vilket ju är bra! Jag vill ju få helt neg så kroppen kan nollställas och vi kan börja om. Men det blev så definitivt att vårt lilla liv är borta Gråter Jag har ju en del konstig värk fortfarande och jag vill bara att allt ska bli normalt igen. Just nu känns det otroligt att vi ska få äran att vara med om detta mirakel en fjärde gång. Jag lider så med er som inte har några barn alls än.

Stor kram till oss alla, och vet ni, det kan bara bli bättre from nu! Hjärta 

• kanske 4a

För mig gör det inget att ni pratar graviditet här inne, men ni får gärna starta en ny tråd om ni vill det. Bara ni inte glömmer bort oss :)

• kanske 4a

Åhh Inelg jag beklagar verkligen!! Jag vågar inte heller ta preparaten igen, även om det är frestande eftersom jag blev gravid på andra försöket med BDG och hade försökt 8 gånger innan det. Men vi kommer som du säger aldrig få veta om det var slumpen eller preparaten som gjorde att vi fick MA/MF. Att lägga skulden på dig själv får inte ditt lilla liv tillbaka, utan gör bara att du mår dåligt. Sörj, älta, gråt, skrik och klaga, få ur dig allt och gå sedan vidare. 

Stor varm kram till dig, jag hoppas du finner kraften och orken att försöka igen så småningom. Hjärta

• kanske 4a

Igårkväll kom mensen så nu är vi på banan igen!!! Trist tajming dock då vi ska åka till skara sommarland, men man kan inte få allt :)

• kanske 4a

Hej! Kikar in lite från semestern, dag 10 och väntar på äl. Håller tummarna för alla, kram Hjärta

• kanske 4a

Hemma från semestern. Grattis kravmärkt!!! Har någon mer plussat medan jag varit borta?

Jag har dålig koll på cykeln den här gången men tror jag är på äl +3-4, vi fick till mys en gång under semestern, den dag jag hade positivt ältest och en gång två dagar innan det. Så jag har inte så stora förhoppningar.

kram   

• kanske 4a

Tack alla för pepp, det är bara att vänta och se :)

Ciccie: Jag beklagar verkligen!   {#emotions_dlg.flower}

• kanske 4a
    mammave skrev 2012-08-17 16:52:33 följande:
    Grattis kravmärkt. Har inte varit inne sen i lördags då jag fick en blödn Ing o trodde det var kört den här gången oxå. Men var på vul idag o allt såg bra ut :) Flera plus snart hoppas jag.

Åh vad skönt att höra. Läskigt med blödningar. Kram!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus