Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Ciccie: Det finns inga vetenskapliga stöd för vad BDG gör, men det sägs förbättra äggkvaliten och trigga igång ägglossning. Det ska tydligen också underlätta för att ägget fastnar. Som sagt, inga vetenskapliga garantier eftersom det inte gjorts forskning, men med tanke på hur himla många kvinnor som det fungerat på så är det svårt att tvivla.
Bidrottninggelé ges till bidrottningarna som föds upp för att de ska leva längre och producera fler ägg. Så även bina använder gelén för att öka fertiliteten. :)
Rebster: är det så långa köer till Sahlgrenska å Ivf där?? :/
Vi är på försök 10 nu å bor i Trollhättan å då är det Gbg som gäller om Ivf blir aktuellt...Planen är att ringa kk i juli då det gått exakt ett år...Förhoppningsvis slipper vi börja utredning. Vin om 5 dagar, känner ingenting..
Tack för alla ord, de värmer Det är så klart varit hemskt och jag har väl inte riktigt återhämtat mig helt (kanske man aldrig gör?) och återupplever minutrarna under ul där BM konstaterar att något är allvarligt fel. Jag har ingen koll på BIM än men jag tycker det är kul att ha koll på er andras så man har någon att peppa. Ska vi Skapa en separat tråd för BIM eller ska vi skriva här?
Här kom första mensen efter missfallet......:(
Räknar man denna mens som innan plusset?
Jag håller på att bli galen! Väntar, väntar och väntar....
Nu har det gått en vecka sedan mensen skulle ha kommit, men den är som bortblåst och inte blir det nått plus på stickan heller......
Och där blev det dag 1