Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Grattis till pluss Josefinasfina! Nu känner jag mig lite hoppfull inför nästa månad eftersom jag började med BDG nu :)
Josefinastina, jättegrattis!!! Underbart!
Ja, svårt att tänka på annat än detta.
adnil76, jag håller med dig, vissa dagar är tunga. Är lite depp idag.
jz79, grattis till bröllopet! Vad kul. Vi gifter oss nästa sommar.
Var på första blodprovet idag. Bokade in ett vul innan nästa pergostart för att kolla extra gång så jag inte har äl då. Känns så länge att vänta. Först sex veckor från cykeldag 1 och sen provera i tio dagar. Varje cykel blir 50 dagar. Så långa veckor. Skönt att det snart äntligen är dags för nästa steg.
Då är vi visst ett gäng som testar BDG denna månad nu då. Hoppas att det funkar lika bra för oss alla som för verkar göra för alla andra. Jag väntar på ÄL som bör komma i helgen eller början på veckan om den nu kommer alls.
Kom igen nu tjejer!
Nytt test taget här på morgonen för att se om den lilla miniblödning jag fick förra helgen var ett tecken på att jag var gravid. Men det var så klart negativt igen. Har under veckan haft ont i magen hela tiden. I början var det som mensvärk men nu de sista dagarna har det avtagit lite och varit mer som ett tryck runt livmodern. Känner tydligt var jag har den delen av kroppen och så brukar jag inte känna annars. Vet inte alls vad min kropp sysslar med för tillfället men antagligen är det väl bara inbillning med tanke på att testet fortfarande är negativt efter ännu en vecka.
Tycker mensen kan komma på riktigt nu om den ändå ska det så jag kan komma igång med BDG och rosenrot och förhoppningsvis få lite mer ordning på min cykel.
Hoppas cykeln stabiliserar sig!
Så trist när kroppen inte samarbetar. Min vanliga cykel är 72 dgr.