• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

JZ79 skrev 2012-11-08 10:19:22 följande:
    Omöjligt att få tag på min gyn idag, bara upptaget :/ Nu är telefontiden slut, men det går att ring mellan 15-16 oxå, hoppas jag får kontakt med vår sköterska då!

De har bara teltid måndagar och torsdagar..

Håller tummarna! Så irriterande att inte komma fram!
  • stegen

Min man fick också ligga på britsen, dock i ett annat rum samtidigt som de gjorde VUL på mig. Sen gick vi igenom våra provsvar med våra läkare, därefter träffades vi alla tillsammans och gick igenom det lite till. Så våra egna provsvar fick vi först själva reda på, vilket jag tycker är bra att man själv kan få tackla det innan OM det skulle vara något avvikande.

• stegen

Förlåt för att jag inte hinner svara er alla och peppa nu, men så svårt från mobilen och jag har en del att göra. Dock går jag fortfarande runt i ett glädjerus, det ger mig energi trots att jag inte sover på nätterna!

Vill bara att ni ska veta att jag håller mina tummar!

3 guldägg är BRA!

Välkommen otålig, du har kommit till en superbra tråd!

• stegen
    Försöker skrev 2012-11-08 18:11:42 följande:
    Upptäckte just ljusrosa på pappret efter toabesök. Yey. Not.

Usch!! Men skönt med utredning nu!

Kram
  • stegen

Idag har värmevallningarna kommit och gått hela dagen, 3 timmar fick jag sova inatt och en timme på eftermiddagen.

Imorgon är det då dags att se vad pergon lyckats med!

• stegen
    Pastell skrev 2012-11-08 21:10:45 följande:
    Lycka till imorgon!

Tusen tack!!! Liiiite nervöst faktiskt, dumt det är helg, tänk om mer än ett ägg? Nä får tänka positivt!
  • stegen
    Pastell skrev 2012-11-08 21:13:04 följande:
    Om det är två ägg, får ni köra på då?

Vet faktiskt inte, borde ju vara större chans att ett befruktas då! Men jag vet att på andra ställen kör de på två och även tre om det tredje är litet
  • stegen

JZ79: underbart att remissen är skickad!!! 3 månader är ändå ok, för de flesta kliniker har ju juluppehål nu (så det kan kännas lite bättre i väntan) så lagom innan våren! Så glad jag blir!!

Verkar bli ännu en sömnlös natt här, men men resultatet som räknas i slutändan!!

• stegen
    Em me skrev 2012-11-09 06:25:52 följande:
    Så då va de testat, svaaagt plus, kanske skugga men tyckte ändå

Se lite färg.. Svårt att avgöra, får väll vänta några dagar med spänning:s dricker ju som sagt fitline, vilket även ska ränsa kroppen på slagg, kam de göra så testet visar fel? Vem vet vad kroppen driver ur sig menar jag. Hade ju mf för inte så längesedan...

Håller mina tummar så de blir blåa!!!

Hoppas hoppas att det blir starkare!
  • stegen

Jz79: vad jag förstått så är listan att man kan komma med kort varsel bra, många som kommer till tidigare. Hoppas på detsamma för er!

Jag börjar bli nervös nu, vet inte riktigt varför, för många ägg? Inget ägg? För sent? ÄL i helgen?

Fyy många tankar, och många hormoner!

13.15 ska jag vara där, antar att det går ganska fort så rapporterar här kort därefter!

Nu måste jag göra mig klar och komma iväg!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus