Vi som försökt ett tag utan plus
De har bara teltid måndagar och torsdagar..
Håller tummarna! Så irriterande att inte komma fram!
Min man fick också ligga på britsen, dock i ett annat rum samtidigt som de gjorde VUL på mig. Sen gick vi igenom våra provsvar med våra läkare, därefter träffades vi alla tillsammans och gick igenom det lite till. Så våra egna provsvar fick vi först själva reda på, vilket jag tycker är bra att man själv kan få tackla det innan OM det skulle vara något avvikande.
Förlåt för att jag inte hinner svara er alla och peppa nu, men så svårt från mobilen och jag har en del att göra. Dock går jag fortfarande runt i ett glädjerus, det ger mig energi trots att jag inte sover på nätterna!
Vill bara att ni ska veta att jag håller mina tummar!
3 guldägg är BRA!
Välkommen otålig, du har kommit till en superbra tråd!
Idag har värmevallningarna kommit och gått hela dagen, 3 timmar fick jag sova inatt och en timme på eftermiddagen.
Imorgon är det då dags att se vad pergon lyckats med!
JZ79: underbart att remissen är skickad!!! 3 månader är ändå ok, för de flesta kliniker har ju juluppehål nu (så det kan kännas lite bättre i väntan) så lagom innan våren! Så glad jag blir!!
Verkar bli ännu en sömnlös natt här, men men resultatet som räknas i slutändan!!
Jz79: vad jag förstått så är listan att man kan komma med kort varsel bra, många som kommer till tidigare. Hoppas på detsamma för er!
Jag börjar bli nervös nu, vet inte riktigt varför, för många ägg? Inget ägg? För sent? ÄL i helgen?
Fyy många tankar, och många hormoner!
13.15 ska jag vara där, antar att det går ganska fort så rapporterar här kort därefter!
Nu måste jag göra mig klar och komma iväg!