Vi som försökt ett tag utan plus
Jag tycker det ser bra ut ja !! Hur länge har ni försökt nu igen ?? Någon hjälp ?? Svårt att hålls reda på alla :) väntar med att säga grattis men det ser ju lovande ut !!
Jag tycker det ser bra ut ja !! Hur länge har ni försökt nu igen ?? Någon hjälp ?? Svårt att hålls reda på alla :) väntar med att säga grattis men det ser ju lovande ut !!
Håller alla tummar och tår jag har för er !!
Här är det bim-10 idag så här händer inte mycke just nu :)
Jz79 : skitmens :( men vilken man du har !! Hoppas ni får tid snart för Ivf och en efterlängtat bebis
Pastell va härligt! Blir ju alldeles tårögd här nu :) hoppas att ni lyckas snart då :)
Härligt nellin!! Så skönt för er! Jag känner glädjen rakt igenom telen :)
Här är det bim-6.. Vilket betyder att man letar tecken ;) mådde såå illa imorse men väljer att tro att det är PMS då det är så tidigt .. Kram
Trist med mens :( kram till er !
Bim- 4 idag .. Inget speciellt känns idag , lite ömma tuttar bara ..
Och jag räknar ner Bim-3 idag
Ha en skön Lördag allihopa !!
Usch.. Går in i nån slags deppdagar nu strax innan bim ð??¢ har jag märkt .. Ställer in mig på att jag inte är gravid och deppar ihop .. Har inga symptom på att Mensen ska komma , men så brukar det dock vara ibland . Åhh nu vill jag att det ska vara tisdag! Har ett grav test kvar kanske ska testa bara för att få veta om det är neg.
Kram på er !