Vi som försökt ett tag utan plus
Ja det börjar kännas hopplöst efter 10 försök men som du säger - plötsligt så händer det ! Vill att det ska hända NU såklart :)
Ja det börjar kännas hopplöst efter 10 försök men som du säger - plötsligt så händer det ! Vill att det ska hända NU såklart :)
Å nej Inelg! Fy så tråkigt:( ja vad vet man om dessa preparat egentligen.. Har oxå märkt att det är många som får missfall efter att ha tagit detta .. Men ta INTE på dig skulden för detta ! Jag Har inte tagit och kommer heller inte att göra .. Det får bli när det blir " naturligt" ..
Stor kram till dig !
Nellin - härligt att du är såå positiv! Det kommer man långt med :)
Att få vara gravid, föda ett barn, bli mamma är en såå obeskrivlig känsla , att man kan känna så stor kärlek som man gör till sitt barn , helt otroligt!
Önskar mig nu att ALLA får uppleva den känslan, och det kommer bli så !!
Här är det äl i veckan hoppas jag :)
Tänker på att bli gravid mer och mer vilket inte är så bra :( men det är väl dock ganska naturligt när det har gått en tid utan resultat .. Har bestämt idag att jag måste ta tag i vikten .. Tror att det kan vara en bidragande orsak .. Så promenadskor på och dra ner på kolhydraterna! Det måste gå att bli gravid igen !
I väntan på äl :) ingen glad gubbe idag , kanske imorgon.. Men har myst idag för säkerhetsskull :) känner mig helt plötsligt hoppfull!
Stor kram till er alla !
Har nu varit ute på första raska promenaden.. 45 min fick räcka.. Ska börja äta bättre men börjar jobba nästa vecka så då blir det lättare :)
Tror äl börjar närma sig oxå :)
Adnil- kul:) hoppas verkligen man får joina snart :)
Okej.. Ingen glad gubbe imorse men ikväll kom den och det märks oxå .. Massor med flytningar ! Tjoho :) nu jäklar!
Pastell! Men Gud va du är duktig! Jag vill oxå !
FridaF- japp kör med cb :) blir ju dyrare men tycker dom andra kan vara svåra att läsa av .. På dom här blir det ju antingen glad gubbe eller ej :) har inte testat förr 2 grr. Om dan men den här månaden gjorde jag det för att testa.. glad att jag gjorde de eftersom det inte va positivt på morgonen men däremot på kvällen :) vet inte om man måste.