• mamma0702

Vi som försökt ett tag utan plus

Hur långt innan bim kan man testa ? Har aldrig testat innan bim förut men ska på partaj på fredag med jobbet.. Har bim den 7:e så det är ju ett tag kvar så antar att det inte visar så mycke ännu om det skulle va nåt eller ?

• mamma0702

Cindypink - GRATTIS!! Hoppas det är fler som följer i dina spår inkl. Mig själv såklart :) kram till er alla och lycka till till alla som väntar bim snart!

• mamma0702

Skit oxå ! Typiska menskänningar :) molande värk i magen, illamående, ont i korsryggen mm.. Fan ! Nej detta är tamejsjutton sista mensen jag tänker ha på länge! Och hör sen ! :) har räknat fel så detta va 8:e försöket inte 9:e om man nu ska se nånting positivt..

• mamma0702

Bim idag .. Trodde mensen kom imorse , blödde när jag gick på toa imorse men inget sen dess .. Mysko, har aldrig varit med om det förr ?? drar lite i magen men inget mer .. Bra eller dåligt? Ingen aning :)

• mamma0702

Trist Cindy pink :( trodde för en stund att jag var gravid men tji fick man :( mensen kom idag! Fan, fan , fan!

• mamma0702

BIM Juni:
    5/6: queenofhearts, försök 18, första barnet
    10/6: kanske 4a, försök 11, fjärde barnet.  
    12/6: cindy03, försök 2 efter mf, tredje barnet. 
    13/6 BVP, försök 11, andra barnet
    15/6: Inelg, försök 1 efter mf, andra barnet 
    15/6: JZ79, försök 12, första barnet. 
    16/6: Stora My, försök 11, tredje barnet.
    18/6: 72dagar, trippeldos pergo, puregon-tid bokad i aug, försök 22, andra barnet
    21/6 Ciccie86, försök 14, ÄL den 7/6, första barnet
    22/6 Hoppas 2012, försök 10 
    22/6 mammave, försök 1 efter mf (då tog det 9 försök) 
    25/6: Nellin, försök 15, första barnet. 
    26/6 35-åringen, försök 11
    29/6 Pastell,konstaterad PCO och under utredning,försök 10,första barnet

Tog bort mig från listan då jag fick mensskiten idag :(

La in dig 72dagar :) lägger in mig själv när jag räknat efter när nästa bim kommer vara :)

kram till er alla goa! även fast jag inte skriver så mycket själv så följer jag er varje dag :)

• mamma0702
    kanske 4a skrev 2012-06-09 16:34:25 följande:
    Dagens test, hade önskat att testlagret var lite starkare men jag får vara glad åt det lilla. Digital imorgon på BIM kanske :)

Grattis!
  • mamma0702
    Försöker skrev 2012-06-10 19:10:23 följande:

Har inte skrivit på ett tag, det blev mkt riktigt ingenting den här mån heller. Så nu är jag på dag 10 i cykeln och tänkte börja testa med ÄL-stickorna snart. Men på vilken dag skulle ni börja testa? Min cykel har varierat från 27-35 dagar. Vad tror ni?

Då skulle jag nog börja testa nu :)
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus