• mamma0702

Vi som försökt ett tag utan plus

Kanske har det lyckats på 18:e försöket Ciccie :) åh vad jag hoppas !!

Mina förhoppningar har gått åt skogen då jag har bruna flytningar nu tyvärr .. Så min mens kommer nog imorgon :(

• mamma0702

Vi brukar alltid få kommentarer om det där hur länge man har varit tillsammans å så .. Vi har varit ihop i 18 år .. Men fick inte barn föräns för 6 år sen av olika anledningar .. Nu undrar alla när syskonet ska komma ? Vi är lika undrande vi ??

• mamma0702

Lycka till tjejer !!!

Har haft bruna flytningar igår och idag , nu börjar jag känna att mensvärken blir värre så räknar med mens här snart :(

• mamma0702

Letar efter länken som nån la ut som handlar om kost och fertilitet .. Om du ( kommer inte ihåg vem ) har möjlighet att lägga ut den igen så vore det super :)

Mensen kom lika punktligt som alltid :(

Nån av er som vet .. Om man har regelbunden mens betyder det att man oftast har äl oxå eller ??

• mamma0702
    Ciccie86 skrev 2012-10-16 15:28:51 följande:
    Men jag är så rädd för att testa :/ Har bara en känsla av att det inte kommer visa något nu heller, även om det var 4 dagar sedan jag testade senast.. :/
    hua så spännande..Coolskräckblandad förtjusning kan man säga. Gör som du känner , förstår att du inte vill se ett minus till på stickan men..tänk om.. nu har det ändå gått några dagar så borde det visa ett plus om det nu är nåt därinne..kan ju vara skönt att veta oxå om du är grav eller inte tänker jag Hjärta eller så väntar du tills imorgonbitti Obestämd det är bara du som bestämmer hur du ska göra Glad

Ha,ha..hade tänkt att lägga ner FL för en tid ..kan ju lätt bli en drog detta Tungan ute men det går ju inte nu med allt som händer i denna tråd just nu Flört

Kram
  • mamma0702

Ciccie - nej det kan jag inte tänka mig att den gör . Tänkte mer på att bisolvon kanske har hjälpt till så du blivit gravid :) om så är fallet så måste jag med testa :)

• mamma0702

Nellin- hoppas verkligen att ni lyckas denna gång ! Tyvärr så kan det vara efterdyningar från äl som du känner men det hoppas vi INTE!!

Bapumba- skitmens!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus