Vi som försökt ett tag utan plus
Nu är mensen slut för denna gången så nytt försök & nytt hopp om livet
Vi har även bestämt oss för att äta mer hälsosamt här hemma båda två för att öka fertiliteten. Hoppas på majbebis
Nu är mensen slut för denna gången så nytt försök & nytt hopp om livet
Vi har även bestämt oss för att äta mer hälsosamt här hemma båda två för att öka fertiliteten. Hoppas på majbebis
Cindy03: Fy vad tråkigt med mensen Kan den inte bara försvinna för oss här inne och ersättas av något alldeles underbart??
Två döttrar och en son: När bör man ta den typen av prover? Jag tycker visserligen jag får "glatta" flytningar runt ÄL men inte varje gång kanske.
JZ79: Håller tummarna för bebis inom kort då!!
Hej tjejer, nu är jag tillbaka från en semestervecka i Cypern. Har bara tagit det lugnt och njutit av sol & bad.
Välbehövligt!
Skulle haft ÄL under semestern men vet inte om jag fått någon denna månaden överhuvudtaget. Återstår att se.
I alla fall ett stort Grattis! Rebster så himla underbara nyheter!
Har ni lite annan uppdatering från tråden? Hade lite FL paus också innan jag åkte så har ingen aning om hur det går för er tjejer. Kramar
Åh hoppas det dyker in plus på löpande band här nu, det vore jätteroligt!
Jag undrar om jag ens haft ÄL denna månaden och framförallt när i så fall. Hade ont i högersidan nästan hela semesterveckan men fick inga ÄL flytningar. Dessutom samma sida som förra månaden men så kan det tydligen vara att ägg släpper från samma sida två månader i rad?
Vad duktig du är pastell som har lyckats gå ner så mycket. Jag har också hittat lite jävlar anamma nu efter semestern och ska förhoppningsvis lyckas gå ner lite nu i väntan på plus.
Hoppas det har hjälpt er och att du får ett fett plus nästa vecka
Chleome: Håller tummarna för att inseminationen ska gå er väg!
Fy tjejer vad jobbigt med mens, hamnade i samma båt denna månaden med fick mensen igår.
Verkar som jag fått en 28 dagars cykel istället för 30 sen vårt MA. Och tyvärr verkar jag även fått kort lutealfas typ 9-11 dagars. Inte de bästa förutsättningarna för bebis ju.
Träffade dessutom en vän från skolan igår som nu kunde berätta att hon var i v.15, tog sig på första försöket för dom. Sist vi sågs var jag gravid och de hade precis startat försöken. Känns jobbigt, jag skulle haft 3 veckor före henne om allt gick vår väg
Såklart glad för hennes skull men usch vad det finns en liten tagg av bitterhet. Hon sa dessutom jag tror inte man ska tänka på det det gjorde inte vi, nä det gjorde jag inte heller speciellt mycket vid försök 1. Nu vid försök 12 och ett MA senare ser det dock annorlunda ut.
Förlåt för negativt inlägg men känner mig så less på allt nu
Bapumba: Gud vad häftig upplevelse, har det nu så jättebra!