Vi som försökt ett tag utan plus
Grattis till plusset! :)
Kram!
Kontaktat BM idag, känns spännande Så ska dit på hälsosamtal den 31 maj och sen ett till möte den 8 juni för blodprov och information om de olika ultraljuden m.m
Hej alla, nu kommer jag tillbaka till er Fick ett MA för ca 3 veckor sedan, då var jag i v.9 men fostret bara i vecka 5+5. Den jobbiga tiden har som tur var börjat gå över men det kändes verkligen som ett slag i magen där och då och jag har fällt många tårar över detta. Jag har fått negativt på grav.test nu och blödningen avstannade ca en vecka efter MA så nu är vi igång igen. Kramar
Jag började blöda gammalt blod på torsdagen den 7/6 sen dagen efter på min systers studentdag ringde jag först BM som sa att det inte brukar vara någon fara om det är gammalt blod men precis innan vi skulle åka till utsläppet för henne kom det lite färskblod. Åkte in till akuten på lördagen efter kontakt med gyn och då frågade gynläkaren om det fanns någon möjlighet att jag bara var i v. 5+5 men hur jag än räknade fanns ju inte det möjligheten På måndagen började jag blöda ordentligt och kroppen skötte det själv som tur är