Vi som försökt ett tag utan plus
Eller vad säger ni om detta resultatet?
Fjärde dagen med starkt utslag och positivt(?) resultat..
Åh, vad trött jag blir på min kropp. Nu fick jag en blödning, men ska inte ha mens förrän om en vecka. Det fattas ju bara att kroppen ska börja konstra sig nu också...SUCK!
Vad du är snäll Två döttrar men jag tror inte att det är en nidationsblödning. Det är väldigt ovanligt. Jag tror helt enkelt att jag stressar så mycket för det här med att jag aldrig blir gravid att jag tyvärr har framkallat en mellanblödning. Blir till att rapportera det för gyn i augusti
Jag tänkte att vi är ett gäng som griper efter halmstrån så jag länkar till en sida om progesteronkräm. Ska vara bra om man har PCO, PMS, oregelbunden mens etc.
www.femalebalanceshop.com/progesteronkram-progesterall
Om man läser recensionerna verkar den vara bra. Tror jag ska köpa mig en tub och marinera underarmarna med den
Jag håller med föregående talare. Jag tycker att det är mer jobbigt att träffa gravida kompisar än att träffa spädisar. En bebis kan man njuta av själv också men en gravidmage njuter man inte av, fast de är hemskt fina . Det var någon som skrev om adoption också och ja, det lugnar mig med. Då vet man att man definitivt får ett barn iallafall. Skönt att se att fler tänker som en själv, man känner sig lite knäpp ibland. Kram!
Äter också bara mutlivitamin Kvinna som finns på apoteket. Jag lyckades timea in när Apoteket hade "rea" och köpte två burkar till priset av en . Håll ögonen öppna för erbjudanden...Sen tänkte jag börja äta mer B-vitamin då man inte kan överdosera det utan man kissar bara ut det (har läst på många sidor om B-vitamin och man kan inte överdosera det). Har läst att man ha brist på B-vitamin om man har ätit p-piller i många år så jag tänkte att det inte kunde skada.