Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Rebster - Ville också börja barn verkstaden tidigare, men inte sambon. Nu har det gått 1 år och vi är fortfarande på noll. Nästa månad, eller när mensen kommer så börjar jag med BDG.. Hade tänkt börja förra månaden, men mensen kom fyra dagar för tidigt, hade ej hunnit få hem min beställning av BDG.. Nu är det 10 dagar till BIM och tiden saktar sig fram.. Känner inget speciellt förutom lite molvärk, halsbränna till och från och trötthet.. Men sånt får jag ibland.. Hm.. Bara och vänta och se, men har inga förhoppningar :/ Kram
Rebster - har inte heller barn sedan tidtagare. Är 26 år gammal..
nu ger ja upp hoppet.. NEGATIVT på bim+5
Jag har aldrig provat BDG, så blir första gången i april för mig! Men om man är osäker när man har ÄL, kan man ta fram till dag 14 i cykeln då? Kram på er
Ok :) Jag har haft lite olika cykler.. 28 dagar förrförra månaden, 23 dagar senast :p Men brukar snitta på 28-30 dagar.. Är på dag 18 i cykeln i dag.. Och tror att jag har BIM om 10 dagar, alltså dag 28.. Enligt min kalender.. vi får väl se, om det är som förra månaden så kan mensen komma om 5 dagar :/ Har molvärk idag.. Kanske mens på g :(