Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Haha nä inte fisförnäma inte! :)
mina bröst ömmar så att jag skriker om man petar, tydliga ådror, hunger, törst, yr, illamående varje dag, växlar mellan varm och kall, huvudvärk, lite mensvärkskänsla, trög växlande lös mage,, svullen
BIm igår.
Testad NEG idag och på BIM -3.
Galet !
Har inte varit Gravid så kan tyvärr ej svara Nellin :( Annars hade jag gjort det såklart :) Här är det ÄL tider, tror jag.. Hade en sån molande värk i äggstockarna idag, så antar att det kan vara ÄL! Jag och sambon har myst på sedan i söndags, så hoppas på att vi ska lyckas :) BIM den 5 april! Så lång tid kvar! Lyckas vi ej denna gång så blir det till att börja med BDG vid mens! Kram på er
Nellin - Sorry, men jag minns faktiskt inte hur flytningarna var, men jag fick torrare slemhinnor. Det minns jag.
Den här månaden fick jag högre förhoppningar än vanligt. Rätt tätt inpå min beräkning av när ÄL borde ha varit fick jag väldigt ömma bröst. Brukar få ömma bröstvårtor runt mens men inte hela brösten som i detta fall. Kunde knappt röra dem. De kändes tunga o jag tyckte mig urskilja tydligare blodådror. Trodde därför detta kunde vara ett tecken på att det äntligen var vår tur. Därför gick jag o väntade. BMI är i nästa vecka den 27/3. Idag hög det dock till i magen på jobbet och det kändes ungefär som mensvärk. Tänkte dock inte så mycket på det mer än att jag blev lite förvånad. Senare på gymmet så gick jag som vanligt på toa innan jag började träna. Fick en smärre chock när jag upptäcker att min mens börjat. Mer än 1 vecka förtidigt. Jag som alltid brukar ha en cykel på mellan 32-35 dagar är helt plötsligt nere på 28. Min kropp har alltså ännu en gång spelat mig ett elakt spratt.
Det har nu gått över ett år sen vi började försöka. Nu överväger jag ett besök hos läkare. Tyvärr har sambon blivit arbetslös och barnaskaffandet är inte jätte prioriterat eftersom ekonomin kan bli lite ansträngd om han itne får jobb snabbt igen. Därför skjuter jag upp eventuell kontakt med läkare. Nästa månad tänker vi pausa. Detta eftersom jag kommer ha ÄL i början av April och skulle jag mot alla odds bli gravid just då kommer eventuellt BF datum infalla runt julafton. Det vill jag undvika.
Där har jag fått skriva av mig lite. Är som nämnt innan inte jätte aktiv här inne. Blir bara ledsen o bygger upp onödiga förhoppningar. Tills vi hörs igen, lycka till!
En styrkekram till dig Tilly
Inelg, Adnil och Ciccie: Tack ändå!
vad betyder att kunna bygga en bro med flytning???