Ciccie86 skrev 2012-06-30 15:36:35 följande:
Jag bara skakar och mår illa.. Fick en riktig chock! Nu måste ja umgås med alla hela kvällen och natten också :( Jag mår jätte dåligt.. Sambon är överlycklig över att bli morbror, så jag förstår honom! Men tusan vad jobbigt det är.. Är så avundsjuk! Kram
Nej fy faen vad jobbigt. Förstår dig verkligen. Känslorna man har är så dubbla: Man ÄR genuint glad för de som är gravida men det svider så i själen att det aldrig händer en själv. Tillåt dig själv att vara avundsjuk, det skulle jag också ha varit. Det går över...
JZ79: Skit i om du inte känner av något. Ligg på ändå så slipper du tänka på att ni inte hade sex under äl och gräma dig över det.
Mammave: Härligt. Då får du sysselsätta dig med något. Gör som jag och plocka fläder och gör saft
Själv tror jag tyvärr att mensen kommer imorgon eller på måndag. Har mensvärk och det kom lite rött förut när jag torkade mig (såg ut som det var lite slemhinna med också
). OCH, jag vet att man kan ha en blödning i början men det är trots allt inte så vanligt så vi får helt enkelt köra nästa månad igen. Provsvaren var ju positiva så...