Vi som försökt ett tag utan plus
Hej igen tjejer!
Till JZ79 och Pastell: Går in i vecka 22 imorgon och har fått en liten mage, men jag skulle lätt kunna dölja den och jag hade bylsiga kläder . Den lill* stökar runt därinne mest hela tiden tycker jag och jag har kunnat känna det sen vecka 16 och min sambo sen vecka 17. Det är så märkligt att vara gravid och känna sånt här eftersom jag var BOMBSÄKER på att jag aldrig skulle bli det.
Har varit på RUL och allt var fint. Blev beräknad att föda den 4 maj, en liten vårbebis. Mår jättebra men råkade hoppa runt lite för ystert i en ringdans på jobbet så på eftermiddagen kändes det som om jag gränslat en järnstång från en meters höjd, så nu får jag tänka på hur jag rör benen så att inte mina fogar ballar ur haha.
Kommer stanna här och följa er i plus och besvikelse, det är en så fin tråd detta och jag kommer aldrig glömma det underbara stöd jag fick av er. Tänk att jag berättade för er innan någon i familjen . Jag blir lika glad för er skull som jag blir för mina nära vänner när det går bra för er och jag sörjer när ni sörjer.
Kram till er alla och GOD JUL!