• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag har bjudit en kille på en "dejt" ikväll men han svarar inte... Trots att han har läst meddelandet :(

• Anonym

Telias idiotiska jävla kundtjönst. Otaliga samtal och enormt mycket tid i kö, och olika besked varje gång. Lovar en massa saker hit och dit som dom ej kan hålla. Lägger på extra bindningstider hur dom vill. Så jävla less på att sitta i kö hur länge som helst för att få prata med okunnig personal som inte värnar om sina kunder ett enda dugg.

• Anonym
    Anonym (Störigt!) skrev 2012-11-15 21:50:11 följande:
    Jadu, har en massa.... Men det som hände nyss var att jag var frustrerad över min livssituation så jag ringde 2 olika medium. Pratade med det ena igår (blivit rekomenderad henne) och hon satte verkligen allt, det stämde så bra, så jag ringde henne ett lite längre samtal idag mest för att släta ut ytterligare några frågetecken och hon gav mig bra vägledning. Av tristess ringde jag även en annan sierska. Köpte hem nya numret av Hänt Extra igår eftersm det var lite spök- och ande tema... dock var temat genomgående i hela tidningen, var nog en ny biliaga till själva skvallertidningen. Men men, eftersom det var en ande-tidning så vr det fullt med annonser överallt så jag ringde det företaget som kändes bäst, besökte deras hemsida mm. För att komma till problemet är att jag räknade ut att jag ringt dessa 2 samtal för sammanalgt ca 700 kr. ca 25 min på det ena och ca 10 på det andra haha. well well, det är ju var det hade kostat att besöka ett medium vilket jag ändå hade tänkt göra. annars är det hur man ska ha pengar att köpa julklappar för när alla räkningar, hyra mm är betalt.... I detta land får man fan slita som fan för sina pengar. Spelar fan ingen roll om man jobbar inom företag med bra handelsavtal och OB tilläggg... åååååh därför pluggar jag nu upp nåt betyg på komvux så jag kan söka in till en bra utbildning :D Några andra som förresten har bra erfarenhet från medium? 

Lägg intr dina pengar på medium !
  • Anonym

att jag närmar mej 41 och jag vill bli mamma

• Anonym

En psykopat som är mycket grym som det inte går att fly från eller polisanmäla och som förstör många människors liv.

• Anonym

Att det var aå jävla mycket folk på Gekås, så sambon klagade HELA tiden så fick inte handlat allt jag skulle. Irriterad som fan!

• Anonym

jadu sacramento, men mitt bekymmer är att den jag trodde var min i nöd och lust efter 17år inte ville samma utan dumpa mej efter mf och jag har svårt att hitta nån ny

• Anonym
    Anonym (Tandställningen) skrev 2012-11-18 14:25:42 följande:
    Att jag har tappat bort vaxet till min tandställning. Jag behöver det för att kunna le (annars fastnar min överläppen i min hörntand som sitter abnormt högt upp).

Detta hade inte varit ett problem om det inte hade varit så att jag ska spela piano på en konsert om 1,5h! Då skulle jag behöva le, utan att se ut som ett freak.
    Le med ögonen Flört
  • Anonym

Att mitt ex inte fattar nåt som vanligt!!!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?