• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Ett negativt gravtest

• Anonym

Att jag får så grymt ont i ryggen pga jobbet.. Ska försöka härda ut den tiden jag har kvar innan jag går på fl..

• Anonym

Mitt största bekymmer idag, och några veckor tillbaka, är att jag fullständigt tappat aptiten.

Jag äter för att jag måste, det enda jag är sugen på är thé och det innehåller ju inte så mycket näring. Har en mag-tarmproblematik så för mig är varje dag viktig ur näringssynpunkt :(

• Anonym

att jag fiser förjävligt nu! sambon jobbar men jag/vi har förväntat oss sex ikväll o jag kommer bara få ligga å spänna mig för att inte möka ner rummet =/
    Sexy... not!

• Anonym

att jag fortfarande inte minns vad jag gjorde för 14dagar sedan

• Anonym

Är hungrig , orkar inte gå upp å laga mat

• Anonym

Att jag har bf om någon dag men orkar verkligen inte mera, har jämt huvudvärk alltid trött men aldrig kan sova. allmänt otrevlig och vill inte träffa nån..

• Anonym

Att min vuxne son drar sig undan och inte vill ha mitt stöd och hjälp för att få sin vardag att gå ihop, eftersom han vet att jag skulle ställa krav på honom som han tycker är jobbiga.
    Han har ett funktionshinder, kanske fler och vägrar söka hjälp, och får inte ihop det själv.
    Det sliter mig i bitar att inte få vara där för honom eller ens ha information om hur han mår, han bor inte hemma.

Att mitt ena ben inte fungerar och bara viker sig och läkaren vet inte varför.     

• Anonym

Att mitt jävla ex är en stor idiot som ljuger för alla....

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?