• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Sonen har ammat sönder bröstvårtan på mig nu och det gör så jäkla ont i hela bröstet

• Anonym

jag vill få min familj hel igen och att jag vill bli gravid NU!

• Anonym

Vad jag ska ha på mig på dejten ikväll. Angenämt med jobbigt problem Flört

• Anonym

Att jag inte är säker på om jag vill att förlossningen ska sätta igång eller inte. Det gör ju ändå sjukt ont, men samtidgt är jag nyfiken på bebis och nu vore det bra tajming om man säger så...

• Anonym

....att det är den 8e bara och jag har i stort sett tomt på kontot....

• Anonym

Att mina barn inte stänger ytterdörren efter sig Skrikandes

• Anonym

Juat nu är mitt största bekymmer mer av en fråga, var det bara slemproppen som gick nyss eller kom det vatten med?! Hur tusan vet man det? Rann en del iaf! Men inga värkar än så lika bra att avvakta, går väl och lägger mig igen!

• Anonym

Jag hoppas ingen såg mig när jag badade i underkläderna förra veckan. Vattnet var så lockande.

• Anonym
    Hope03 skrev 2012-10-16 15:54:28 följande:
    Pott tränar min 14månaders, orolig för hur mycket bajs tvätt det blir! Men han hittar ju till toaletten iallafall, kanske inte blir så mycket bajs tvätt ändå :) ! Men det är väl sånt man får räkna med.

Kan man inte ha nått litet skydd i underbyxorna, så att det värsta inte hamnar på själva plagget? Tänker typ trosskydd.
  • Anonym

Hemska, stora hemorrojder, kan inte sitta, gå eller ligga. Fick läkartid först på onsdag, hur ska jag kunna sköta hem och två barn såhär. Känner mig värdelös rent ut sagt!!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?