Vad är ditt största bekymmer idag?
Att kunna börja jobba efter min blodpropp i hjärnan. (35 år)
Att kunna börja jobba efter min blodpropp i hjärnan. (35 år)
Att jag vaknade med en allergisk reaktion i kroppen och vi ska på babysim idag. Hela kroppen skakar och är yr.
Att jag sitter vid frukostbortet just nu, när jag egentligen borde vara på väg till jobbet redan.
Gud vad det är skönt att framhäva sina småproblem istället för att fokusera på de stora!
Att min mamma skiter i mig och sina barnbarn Inget nytt "problem" dock alltid varit så men vissa dagar tänker jag mer på det!Fick ingen födelsedagars present ens då hon sa har inte råd köpt ny bil ( helt ny från fabrik) barnen lär inte få nått heller ( men de e bara som vanligt )Hon bokstavligt talat skiter i oss och snackar bara skit om oss till andra! Tack och lov e jag inte som hon de va mitt löfte till mig själv när jag blev mamma att aldrig bli som hon!
Att jag lägger mig sent nu igen, ska upp halv åtta och kommer va skittrött. Jag vet, halv åtta är inte tidigt...egentligen....skulle behöva sova typ 10 timmar nu på våren när pollenallergin är.
Att den jag såg mest fram emot att träffa på mitt födelsedagskalas imorgon blivit sjuk så hon inte kan komma. Vi har inte träffats på nästan ett halvår och hen skulle verkligen behöva en paus ifrån sina två äldsta bråkiga barn, pluggande med mera....