Vad är ditt största bekymmer idag?
Mitt största problem idag är att jag har träningsvärk och inte orkar träna, fast jag egentligen borde.
1, Jag har inte kunnat sova sedan kl.1
2. Jag vill ha ett barn till men kroppen har tagit sådan stryk av graviditeten med vårat första barn så jag vet inte om jag vågar.
Att jag har sån förbannad huvudvärk och alvedonen verkar inte hjälpa.
att jag vill hitta en go glad snäll kille som gillar mej som jag är och vill skaffa familj, att jag är förkyld igen och att pengarna redan har handlats upp=(
Att jag fortfarande inte kommit över killen och att det känns som ett svek sättet han gjorde allt på
Att datalagringsdirektivet har röstats igenom, och staten vill kunna använda svenskarnas mobiltelefoner som spårsändare. Skrämmande att du inte kan ringa ett samtal, skicka ett mail eller ett SMS utan att staten vet exakt VAR, NÄR, HUR LÄNGE och TILL VEM. Vidrigt och jävligt pinsamt att det röstades igenom med sådan majoritet också. Det här är mitt dagliga problem, varje dag framöver. Jävla stasisamhälle Sverige har blivit!
Idag låtsas jag att mitt största problem är att jag inte bestämt mig för vad jag ska ha till middag, för att slippa tänka på sjukskriving, jobbstrul och sjuk närstående.