• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Rainei skrev 2012-03-01 12:56:26 följande:
    Har insett att alla vänner jag haf senaste halvåret har varit falska svin. Bara att börja om igen då...
    Samma här... fast det gäller alla sen 2 år..
  • Anonym

Att jag inser att min klass i omvårdnad börjar delas upp väldigt nu och de jag trodde var mina vänner och de jag umgicks med i början har börjat vara sin egna grupp och jag är inte riktigt inräknad där. Vuxna människor...

• Anonym

Att vi har för många (onödiga) skulder och att jag och två av barnen är sjuka.

• Anonym

Att han säger på morgonen att han älskar mig och ringer under em men hör inte av sig övht och kommer inte hem förrän senare ikväll...så djävla dåligt att inte ens skicka ett litet sms,hur svårt kan det vara att hålla ett sånt löfte ?
    Nu sitter jag och njuter av musik på högsta volym med vin och naturligtvis kommer jag bli onykter för jag är less på hans lögner och hans fega beteende. Funderar om jag ska förändra mitt liv framöver?!

• Anonym
    ekke skrev 2012-03-03 07:12:21 följande:
    embryot fäste inte denna gång heller :( nu bekymrar jag mig över hur vi ska berätta för folk att vi ska adoptera och hur de kommer att reagera. Jag vet att vi kommer få stöd, men första reaktionen undrar jag mycket över...

Enfamilj.blogg.se
    men åhh de är ju mer spännande !! skulle min vän berätta att de skulle adoptera skulle jag följa minsta steg de tar tills de kasta ut mig ha ha lycka till 
  • Anonym
    maddis88 skrev 2012-02-29 21:15:22 följande:
    Att min älskade bror dog i måndags..
    kram på dig 
  • Anonym

Att jag inte vet hur jag ska förhålla mig och tyda hans signaler... eller brist på signaler. Han kan säga en sak, men menar en annan och gör sedan en tredje. Men däremellan är allt helt underbart.

• Anonym

Att vi planerar ett tredje barn och vet hur släkten kommer reagera... Och jag är livrädd för en tredje graviditet. Vi behöver större boende när jag väl blir gravid och inga trappor.

• Anonym

Att helgen gått så fort och långt kvar till semester hela 4 månader suck!i-landsproblem igentligen !

• Anonym
    Saralito skrev 2012-03-04 14:37:50 följande:
    Att min stora scalarhane av någon anledning blivit aggressiv och ger sig på småfiskarna. Jag vill ju ha alla där, men det är synd om småttingarna. 

Fick slänga ut en idag
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?