• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att min mens inte dök upp på 2 månader och jag hoppades att klimakteriet äntligen tog ut sin rätt .

Men så kom den i fredags med besked, blöder som en gris så nu går jag omkring med Pampers stl nr 6Demon 

• Anonym

Ikväll är mitt angemäna problem att jag är helt slut efter att ha haft besök hela helgen när jag egentligen inte orkar. Har blivit underbart omhändertagen av ett gäng vänner, men min ork räcker inte ens till att sitta en soffa och vara social. Men jag var helt enkelt tvungen att få lite social kontakt, saknar det såå! Det är värt att ha varit helt utslagen sen lunch, snart orkar jag nog klä av mig, borsta tänderna och krypa under täcket.

• Anonym

Att jag måste sitta och ringa, göra en anmäla mot läkarna som gav mig (per telefon) mitt barn diagnos elakartad skelettsjukdom (cancer?) fem dagar senare så säger de att mitt barn är frisk.

Och så får man höra ursäkten: Det kanske var en ung och oerfaren läkare ????

Vad får de för djävla utbildning egentligen, läkarna ? Ska de inte kunna eller ens hinna sitta ner med patienten och dess anhöriga och informera om diagnosen och bör de inte fastställa diagnosen med 100 säkerhet före man samtalar med patienten och anhöriga, oavsett om de är unga och oerfarna läkare?????

Hela veckan har varit i tårar, enorm oro och försöka hitta styrka att tänka positivt i en sådan negativ behandling och inför barn har varit ett rent helvetes onödigt.

Blir illamående och ledsen när jag tänker på alla som har och fått diagnoser och det verkligen var cancer, hur blev de informerade? Hur togs de omhand? Hur tas de omhand före, under och efter vård??
    Och kan man vara verkligen säker att man fått veta sanningen, rätt diagnos..... nu?

• Anonym
    Helle333 skrev 2012-03-12 11:41:36 följande:
    Men gud det är verkligen inte okej att säga en sådan sak över telefonen. Det SKA sägas ansikte mot ansikte. Har man ett sådant besked som läkare säger man att jag vill att ni kommer hit så vi får prata. Så anmäl anmäl anmäl!!!!!!
    Det är anmält och jag hoppas att mitt barn får en ersättning samt en ursäkt!
  • Anonym

Att min 3-åring 06.05 började tjata om glass Skrikandes. Vilket blev en rejäl konflikt med mycket gråt hos honom, och nej han har fortfarande inte fått någon glass.

• Anonym

Att jag var tvungen att se till att ett barn kom in till sjukhus pga svåra hemförhållanden där barnet blev misshandlat i hemmet.

• Anonym

förkylning, bihåleont och urinvägsinfektion, allt på samma gång!

• Anonym

Både min och dotterns mage är lite ur fas. Hennes är hård. Min är sådan att jag behöver inte gå på toa, jag behöver inte gå på toa och sedan blir det fruktansvärt bråttom

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?