Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag måste göra abort. Jag vill verkligen inte jag vill inte
Att jag måste göra abort. Jag vill verkligen inte jag vill inte
Att min sambo surar över att Giants vann superbowl så han vägrar kliva upp. Jobbigt att leva med hängivna fans ibland.
Att jag skulle på massage idag, som jag hade längtat efter i en månad, och så blir den INSTÄLLD. Jävla skit. Jag behövde verkligen den där massagen. Har ingen chans att få en ny tid heller, för det är genom mitt arbete, där jag slutar på fredag...
Min fina älskade pappa kommer troligen få ett dåligt besked idag ://
Allt pekar på cancer..
Usch..kan inte hålla tankarna på nåt annat.
Ska jag ringa i eftermiddag, eller vänta tills jag är hemma?
Kommer de ringa...vågar jag svara om jag e på jobbet då? Kommer fan bryta ihop totalt!
Men får hålla modet uppe & hoppas att min största bekymmer idag blir att växlarna på cykeln har frusit..
Cyklar på 7:an & det var segt!!!!
Men fuck min sambos chef igen då. Han är dum i huvudet. Han frågade min sambo förra veckan om min sambo kunde tänka sig att jobba över om det krävdes för jobbet. Eftersom min sambo vill hinna vara pappa till vår dotter också och inte bara jobba så sa han att jag kan jobba över tisdag och torsdag. Detta tolkar hans chef i sina öron som att min sambo säger: Ja jag kan jobba över 7 dagar i veckan och jag kommer gärna till jobbet innan min dotter har vaknat och går gärna hem efter att hon har somnat så att jag inte får träffa henne alls på dagarna. Men säger min sambo emot finns risken att han åker ut ifrån jobbet och det har vi inte råd med just nu. Jag hatar pengar och ogillar min sambos chef starkt. Fas3 kontrakt, inget fack på jobbet. FUCK. Jag känner mig som en ensamstående mamma till en dotter som inte får chansen att umgås med sin pappa eftersom han tvingas jobba hela tiden.
Att jag behöver 12, 7235 miljarder....
jag är gravid och vill behålla men sambon vill inte alls. :(
Att dottern ska välja att bo på heltid hos mig eller hos sin morsa. Jag tycker att det har funkat bra me 2v i stöten,men inte hon eller hennes morsa. Det värsta är att jag inte fixar att hon bor hos mig på heltid och måste säga det innan hon väljer att bo hos mig...för annars måste jag ju dissa henne om hon vill bo här :( Vet inte hur jag ska lägga fram det utan att hon känner sig bortstött.