Vad är ditt största bekymmer idag?
Att dottern skrämde slag på mig imorse. Fick ringa 1177 i ren panik. :(
Att dottern skrämde slag på mig imorse. Fick ringa 1177 i ren panik. :(
Att dottern somnade nu, undra när hon kommer somna ikväll sen :P
Vi behöver en bilbarnstol till vår 1 åriga dotter, senast på fredag... Har mailat 2st men inte fått svar.. *väntar ivrigt*
Att min dotter har gått ner i vikt och ingen vet varför, då läkaren vi träffade tyckte att hon åt bra med mat osv. Hon äter ju 2 hela burkar +1 hel fruktburk och 2 grötportioner, samt 1 mellanmål på dagarna.
Bvc skulle höra av sig idag efter lunch.. Hoppas det inte är något allvarligt, hon är ju pigg och frisk i övrigt.
Sen har vi fortfarande inte hittat någon bilbarnstol.
Min rygg gör för jävla ont.
Jag är hungrig och vi har ingen mat hemma. Dottern sover just nu så kan ej gå och handla.
Katten kissar ÖVERALLT, så hon får vara instängd på toaletten. Sambon VÄGRAR kastrering på henne..... Ingen vill väl ha en katt som pissar på allt? så kan inte sälja henne heller... SUCK!
Min dotter har blivit kanonförkyld och vägrar allt vad mat heter. Kan inte tvinga i henne maten heller, då lär hon aldrig vilja äta! =(
Jag har fett ont i halsen och fryser som en dåre.
Dottern är fortfarande förkyld, men ska till bvc på måndag..
Att dottern ville ta morgon klockan 04 men fick henne att somna om tillslut, efter typ en timme så sov hon ca 1.5 timme till.... TRÖTT som tusan!
Att min dotter har gått ner ytterligare 50gram. Ska ringa till barnmottagningen imorgon, och hoppas på en tid snabbt. Så orolig :(
Att jag endast fick 4 timmar sömn inatt, för dottern ville ha morgon vid 02 och vägrade somna om förrän vid 03.30.... Sen gick hon upp 06.15!
Och att mitt ben är fullt av myggbett, kliar så jag blir galen!!
Att jag måste dammsuga men har inga dammsugarpåsar alls kvar :( Hemmet ser ut som ett helvete, ligger grejer överallt blandat med damm och skit rent ut sagt.
Att jag har haft flertalet hostattacker inatt, dvs för lite sömn. Är trött och har ont i halsen, känner mig helt slutkörd i kroppen också.
Min jävla rethosta som jag har haft i 1 vecka nu. Kanske dags att ringa läkaren......