• Biinzan

Vad är ditt största bekymmer idag?

Mitt bekymmer just nu är att jag har skurit mig på en kniv igenom tum-nageln och det gör svin ont.

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Att det känns som att jag inte är ensam hemma fast jag är det. (förutom min dotter som är med mig här då, men hon sover för tillfället.)

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Att jag föreslog hamburgare idag, men det hade vi inte råd med att köpa. Sen kommer sambon hem med en påse ostbågar och ingredienser till en annan maträtt. Antagligen gick det på lika mycket som hamburgarna skulle kostat. Hur tänkte han där? 

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Jag är trött, för att dottern vaknade i natt vid 12 och 04. Sen ville hon upp och busa klockan 06. :P

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Att jag bara vill sova.. Hur trött som helst och har varit vaken sen 06. Plus ett par vändor inatt..
    Men sömn kan man glömma.. Iallafall i det här huset! 

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Att jag känner mig ensam trots att jag har min dotter.. Skulle vilja hitta på något med någon, men det känns som att man inte duger till något längre.
    Ingen hör längre av sig och hör jag av mig till dom, så vill dom inte träffas.. Får väl sitta här och uggla då. 

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan
    Anonym (kul.tråd) skrev 2012-02-05 14:04:00 följande:
    Idag är mitt största problem att ingen i familjen vill gå ut, vi har det bra inne i värmen. Men som barnfamilj SKA man vara ute varje dag, sådan är lagen.
    Jag har en barnfamilj och vi är inte ute varje dag, speciellt inte nu när det är så kallt. Jag har då aldrig hört att man MÅSTE vara ute när man har en barnfamilj.
    Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Att min mage har krånglat i flera dagar nu..
    Den krampar efter jag har ätit, den krampar när jag inte äter fast jag är hungrig och den krampar som allra värst efter en mugg kaffe.
    Jag hatar min mage.. Kanske är början på magsjukan? Jag vet inte, ont som fan gör det iallafall. 

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan
    UntilTheDark skrev 2012-02-08 14:03:23 följande:
    Låter som magkatarr. Skippa kaffet och köp omeprazol så kanske det blir bättre.
    Men kramperna sitter som mens-värk. Magkatarr brukar göra ont i mellangärdet typ "/ 
    Men jag får prova med omeprazol, så får vi se. 
    Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan
    UntilTheDark skrev 2012-02-08 14:09:22 följande:
    Aha då har jag ingen aning.
    Näe okej, kanske ska ringa 1177 och kolla vad dom tror det kan vara..
    Emilia, 11-04-13 <3
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?