• Biinzan

Vad är ditt största bekymmer idag?

Det e stopp i min mage och den e helt uppblåst :( så jävla irriterande och det tar på mitt humör.

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan
    Anonym skrev 2012-02-15 12:00:44 följande:
    Kåt men har mens så blir inget av med det. Sparade mig i över en vecka för att alla hjärtans dag sexet skulle vara extra trevligt (vi har retat varann med bilder o sexsms hela veckan), och så kom tant röd igår, en dag för tidigt!
    Surt.
    Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Att jag är elektirskt/Statiskt laddad....... får stötar av ALLT. Vissa gör faktiskt as ont.

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Att jag är ledsen över att känna mig så jävla ensam. Jag vill ha vänner som alla andra, men det är man tydligen inte värd.

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Att min dotter bara gnäller och skriker, gnäller och skriker. Är inget som duger.

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Att dotterns tänder jäklas. Hon har haft superont i kväll och har bara gråtit och skrikit :( Men nu fick hon alvedon och då somnade hon efter en stund.Stackars gumman! :(

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Magkatarr från helvetet, så började min dag. Jag vill inte veta hur den blir och hur en slutar.

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Min dotter var vaken i 2 timmar inatt. Hon grät, jag grät & katten var galen, sen vaknade sambon. Kaotisk natt.

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

Min katt har rymt, och hon löper. Risken finns och är stor att hon kommer hem med kattungar antingen i magen eller utanför... Usch, hur ska man göra ?! 
    Jag ska sätta upp en massa lappar imorgon, hoppas att någon hittar henne... Lilla kissen :( 
    Har vänt upp och ner på hela lägenheten, ropat på henne och letat ute.. Jobbigt det här är.

Emilia, 11-04-13 <3
  • Biinzan

NU kom grannen hit med katten i famnen :D Vilken tur!! hon hade gömt sig ute på grannens uteplats, buskatten!

Emilia, 11-04-13 <3
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?