Vad är ditt största bekymmer idag?
Det e stopp i min mage och den e helt uppblåst :( så jävla irriterande och det tar på mitt humör.
Det e stopp i min mage och den e helt uppblåst :( så jävla irriterande och det tar på mitt humör.
Att jag är elektirskt/Statiskt laddad....... får stötar av ALLT. Vissa gör faktiskt as ont.
Att jag är ledsen över att känna mig så jävla ensam. Jag vill ha vänner som alla andra, men det är man tydligen inte värd.
Att min dotter bara gnäller och skriker, gnäller och skriker. Är inget som duger.
Att dotterns tänder jäklas. Hon har haft superont i kväll och har bara gråtit och skrikit :( Men nu fick hon alvedon och då somnade hon efter en stund.Stackars gumman! :(
Magkatarr från helvetet, så började min dag. Jag vill inte veta hur den blir och hur en slutar.
Min dotter var vaken i 2 timmar inatt. Hon grät, jag grät & katten var galen, sen vaknade sambon. Kaotisk natt.
Min katt har rymt, och hon löper. Risken finns och är stor att hon kommer hem med kattungar antingen i magen eller utanför... Usch, hur ska man göra ?!
Jag ska sätta upp en massa lappar imorgon, hoppas att någon hittar henne... Lilla kissen :(
Har vänt upp och ner på hela lägenheten, ropat på henne och letat ute.. Jobbigt det här är.
NU kom grannen hit med katten i famnen :D Vilken tur!! hon hade gömt sig ute på grannens uteplats, buskatten!