-
Mammatilltvåprinsar skrev 2011-12-22 12:34:04 följande:Anonym (utanför) Din granne kan dra åt helvete. Har hon inget viktigare att bry sig om än dina fönster är det sorgligt!
-
Att jag måste fira julen ensam med en tonårsdotter som är sur och otrevlig absolut hela tiden, utan att överdriva.
-
Att jag tycker synd om min son. Vi firade igår med sambons sida. Den släkten är inte hans biologiska sida men har varit med i den familjen i ca 20 år.
Så kom ju julafton igår och vi skulle byta några paket på dagen med ett par som skulle åka vidare, så barnen skulle få sina paket av dom.
Detta par träffar vi rätt ofta och har bra kontakt med.
De biologiska barnen i släkten fick det ena stora paketet efter det andra med jättefina leksaker i runt en tusenlapp kan jag tänka mig.
Sonen fick ett mjukt paket med en skjorta för 150kr.
Han är 3 år gammal.....
Gissa om han blev ledsen när dom andra barnen fullkomligt tjöt av lycka då dom fick allt dom önskat sig av detta par
Så fruktansvärt ont det gjorde i mammahjärtat
Ska aldrig mer fira jul med dom. -
Att jag helt och hållet saknar inspiration till mitt skolarbete
-
usch.. men vilken fin vän du är. *rörd* Sen.. kanske en hemsk tanke.. aldrig kul när någon dör.. men han fick iaf dö omgiven av alla han älskade, glad och trygg.Suri skrev 2011-12-25 15:12:10 följande:Min bästa kompis pappa dog i går. På julaftonen. Inför hela familjen. Jag är långt borta hos släkten och jag vet att hon har familj och vänner hos sig. Men jag önskar att jag var hos henne också. Känner mig så otillräcklig. Kan inte sluta tänka på henne och hennes fina lilla pappa.
-
Att sambon återigen har hittat puben, när han bara skulle köpa 3 st grejer till middagen. Tar typ 30 min, nu har han varit borta 3½ h. Att han inte försvann på julafton berodde på att krogen var stängd. Men ALLA andra dagar sviker han mig igenom att sätta sig på puben i flera timmar. Blir så less....
-
Att jag gått upp i vikt nu under julhelgen och dagarna innan en massa, bara vräkt i mig julmat och godis. Fy.....såg riktigt tjock ut på alla kort
-
Anonym (ansvaslös) skrev 2011-12-26 00:39:47 följande:Att min pojkvän är full och dum i huvudet just nu
och att alla älskar honom och ingen vet att han är alkoholist
och ingen vet vad jag har gått igenom med honom som full
och nu runt jul är det ju såååå självklart för alla att man ska dricka
och folk tycker att jag är elak när jag inte tycker att han ska dricka
grät igår för jag hade bett honom att inte dricka och han gjorde det ändå
har haft så mkt att oroa mig för,
blev väldigt mkt inför jul eftersom min mamma låg på sjukhus
så jag fick ta ansvar för allt.
Behöver inte en full pojkvän på det
hatar honom orkar inte mer orkar verkligen inte mer
men får så dåligt samvete åhhh han är så dum
önskar att jag hade haft tillräckligt med pengar att skicka hem honom nu
men får stå ut 2 veckor till sen är det över för sista gången
tack och hej din manipulerande jävel.......
(ansvarslös) <- är från ett annat inlägg;)
släng ut fanskapet så fort ni kommer hem om det inte finns möjlighet att göra det nu. -
Mitt största bekymmer idag är att mitt ex skiter i mig och aktivt letar ny flickvän. Själv sitter jag ensam med våra 2 små barn som är ledsna för att pappa skiter i dom också.
-
Han säger att han älskar och saknar mig men han visar det inte. Han låter mig aldrig läka. Så fort jag mår lite bättre är han där och pillar runt i såret och gör att jag saknar honom igen. Jag har bett honom lämna mig ifred men han fattar inte. Han träffade en ny innan han ens flyttat ut.HäxanSurtant skrev 2011-12-26 20:39:41 följande:Att han skiter i barnen är ju uselt och det gör ont i en när barnen är ledsna. Men om han är ditt ex så får han väl jaga kött bäst fan han vill kan jag dock tycka. Men inte när priset är att han skiter i sina barn, då borde han istället få en gjutjärnspanna i huvudet!
Barnen har han tyvärr alltid skitit i. Och dom är orsaken till att jag slängde ut honom. Dålig pappa = avtändande.