Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag känner mig som en idiotmagnet!
Jag känner mig som en idiotmagnet!
Jag ska upp om 2 timmar och jobba och kommer antagligen inte ens sova.
Mitt största bekymmer som överskuggar det mesta nu är att jag saknar livsglädjen och ja inte känner så mycket alls, har inga julkänslor och jag saknar mig själv. Bär på en sorg men vet inte hur jag ska få ut den.. Jag undrar vad det ska bli av mig, men jag tror nånstans att ja kommer komma tillbaka. Om ett tag, om ett år kanske. Jag gör alltid det och blir lika förvånad varje gång, men nånstans där inne är jag. Och jag hoppas hoppas jag kommer komma tillbaka. En mer lättsam version av mig själv, med mindre sorg och humor, det som är jag. Som känner kärlek och glädje.
Att ingen i min familj kommer att besöka mig före jul trots att först mamma och ena systern skulle det, men sen ändrade sig, sen brorsan, men han ändrade sig och nu skulle andra syrran komma hit idag men hon prioriterade annat så hon kommer kanske ett par dagar i januari ist...
Känns som att jag inte betyder ett piss i den familjen, så tur att jag nyligen fått bra kontakt med pappas familj igen istället.
Att det är slut på sömnpiller.
Att jag åt alldeles för mycket mat ikväll, buken är helt uppsväld och jag mådde illa innan.
Fan! Varför är spaghetti så jäkla gott ibland??
SVÅR PALTKOMA!
att högerarmen värker som f-n igen(trots cortisonbehandling; behövs tydligen mer), att knäna inte fungerar än trots två månaders vila, att det är halt, så jag knappt kan gå alls och att jag tappat rösten så att tillvaron med min treåring är hyggligt svår.. *fruuustreeeeeeeerad*