• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym (Lyan) skrev 2011-12-12 10:31:27 följande:
    Att jag är gravid och börjar känna mig osäker på om jag verkligen vill behålla barnet. Inga sociala eller ekonomiska problem, men jag tycker så synd om det barn vi redan har som kommer vara tvungen att "dela" oss föräldrar med ett syskon. Sjuka tankar.
    Vilken vecka är du i?

Jag tycker inte alls att dina tankar är sjuka. Du behöver nog få tänka dem för att sedan lägga dem åt sidan.
    Själv väntar jag mitt första och undrar var och varannan dag vad i helvete jag givit mig in på...
  • Anonym

Att jag vill dö....men eftersom att jag är allas duktiga, hurtiga och optimistiska perfektionist så måste jag köpa perfekta små julklappar till alla slå in dem i perfekta små konstverka till paket.

Hoppas någon mördar mig på vägen till köpcentret.

• Anonym
    Anonym (fd perfektionist) skrev 2011-12-12 12:46:38 följande:
    Jag skrattar och får ont i magen samtidigt. Man kan be att få sakerna inslagna i butik vet du och alla blir glada för en fin tvål eller choklad. Kram till dig!
    Jo jag vet! Men jag är helt enkelt störd i huvudet. That`s me!

MVH Det frivilliga mordoffret.
  • Anonym

Jag kommer inte i mina jeans längre

• Anonym

Att mina kollegor kommer försvinna. En har blivit lovad en annan tjänst och en har kommit in på sin drömmutbildning. Kvar står jag, gravid i 7 månaden och kommer ev få arbeta med vikarier fram till dagen då jag går på mammaledighet. Jag känner mig så stressad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Ledsen över hur min chef idag bemötte min oro. :(. Jag kommer få mer ansvar och få jobba hårdare, när jag egentligen känner att jag skulle behöva trappa ner lite. Vet inte hur jag ska orka. Är så arg och ledsen på min chef, för att hon inte väljer att hjälpa mig när det finns bra lösningar som skulle gagna alla. Jag tror att det är en kostnands fråga och tyvärr är det jag som får betala notan....

• Anonym

Att jag har två projektarbete + en massa inlämningsuppgifter som ska in på fredag och jag ska även plugga till ett slut prov som jag har på fredag och jag har en hund och två små barn hemma.

• Anonym

Jag så jävla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, är relativt nygravid och 3-åringen här hemma bara skriker lipar och slåss idag

• Anonym

kostnaden för badrumsrenovering sköt i väg ordentligt och jag är på riktigt orolig över att alla sparpengar tar slut nu. troligtvis inte helt slut men inte långt ifrån.

• Anonym

Hur jag sak få tiden att räcka till.... tvätta och läkarbesök innan jag börjar jobba strax efter lunch....

• Anonym

Jag och sambon bara bråkar. Vet inte ens varför.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?