• Kristoffer Koff

Länka din blogg här (dagligen)

Jag älskar att läsa bloggar, jag vill ha nya bloggar att läsa!
    Så jag tycker att alla här borde länka till sin blogg dagligen, eller om ni inte bloggar ofta, så efter varje gång ni gör en update! Kom igen nu blogg människor länka! JAG VILL LÄSA!

Hoppas ni vill läsa min blogg också! Den handlar om Pyssel, tankar, om mig själv och mina tankar!

finest.se/ungpappasdagbok

finest.se/ungpappasdagbok

• Svar på tråden Länka din blogg här (dagligen)
  • Flickanx2
    Notorisk kaffedrickande och fikande person ? det är jag det! Genast när någon kommer på besök hem till mig kan jag själv höra mig säga till verebörande:
    ?Vill du ha en kopp? Jag har precis satt på pannan!?, och det oavsett om det är sant eller inte. Vad är det då som är så himla viktigt med att få en kaffekopp i handen? Det är den gemytliga kontakten som blir i och med att vi gör något tillsammans. Egentligen har det ingen betydelse om det är kaffe, te eller saft, huvudsaken är att vi gör det ihop. Ett skönt lugn infinner sig vid fikabordet och en mycket mer avslappnad atmosfär blir det, bara av att höra klirret ifrån kaffekopparna när vi sitter ute i solskenet i min trädgård. Ja, det finns inget bättre. Inte om du frågar mig i alla fall. Faktum är att det gäller djur också, locka med en godbit i handen och vips, så har en härlig kontakt skapats er emellan. Samtidigt som jag sitter här och skriver ringer telefonen och en kompis ska komma på besök och jag säger:
    ?Härligt. Jag sätter på pannan direkt!?. ???? 

finest.se/nillawallette/

• Flickanx2
    ?Nu är det heelg mamma! På fredagar är det full fart emot helgen!?. Det är som på Farmen när det gäller barn. De bryr sig föga om ifall det regnar, vill de leka ute så gör de det. Det är bara att gilla läget, precis som på Farmen när det gällde vädret. http://finest.se/nillawallette/ Ps. asså för att förstå min, något komprimerande, text här så får man nog läsa mitt blogginlägg. Jag tycker alltså det är OK att det blir helg, trots att det regnar ute o så 

Smiley grin
  • EvelinaS87

Hej!

jag har precis börjat blogga på nouw.com
    under namnet Evelinas Resa

Bloggar om min viktnedgång (-20,8kg hittils)

massa mat, recept och vardag samt att försöka få ett stabilare psyke.

Så in och läs och följ och sprid den gärna :D

Svar på tråden Länka din blogg här (dagligen)