Jag känner mig lite udda i sammanhanget, men det är kanske bara för att man inte pratar mycket om sånt öppet?
Jag är sedan snart tre år tillbaka tillsammans och sambo med en man och har också bara varit tillsammans med och haft sex med män innan honom. Jag ser inte mig själv som bisexuell, men kan ändå tända enormt mycket på kvinnokroppar utan att direkt vilja ha sex med dem. Det låter kanske konstigt, men jag tror det är den sexuella spänningen de utstrålar som jag går igång på, mer än kvinnan i sig. Jag blir aldrig direkt upphetsad av att se nakna män, däremot kan jag gå igång på ett par vackra bröst, runda höfter eller en vacker fitta. Utan att någonsin själv vilja ha sex med kvinnan ifråga, kan jag tända på den sexighet hon utstrålar. Sedan vill jag ha sex med min pojkvän efter att ha njutit av en kvinna med ögat eller tanken.
Någon mer som kan känna så?
Något exempel då så jag besvarar tråden ordentligt, tja... Scarlett Johansson. Kate Winslet. Hayley Atwell. Föredrar kurvigare kvinnor framför trådsmala 100 gånger av 100.