• Anonym (Tänd på)

Vem är du hemligt kär/tänd på av samma kön?

Är kvinna och måste erkänna att jag varit tänd på och även lite smått förälskad i hemlighet på flera olika kvinnor i mitt liv. Exempelvis en lärare på universitet, Min husläkare. En kollega på jobbet. Ungefär dem jag kommer på. Det är en väldigt trevlig känsla men det är ju tyvärr olyckligt att det är dessa opassande individer jag tänt på. Men men. Hur har ni det? Någon hemlig förälskelse på andra kvinnor i eran vardag/liv?

• Svar på tråden Vem är du hemligt kär/tänd på av samma kön?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-13 20:28:29 följande:
    Dagisfröken här också...hon vet inget och kommer aldrig få veta heller, men jag tänker på henne ungefär varje sekund. Både vill att det ska gå över och inte...
    Har hon på något sätt visat intresse för dig?
    Typ gjort eller sagt något som uppmuntrar din fantasi?
    Eller det är bara du själv som trånar i tysthet.
  • Anonym

Noomi Rapace! Blir kåt bara av att se henne!

• Anonym (3S)
    Anonym skrev 2012-02-09 19:03:38 följande:
  • Anonym (M)

En tjej i mitt handbollslag. Hon är gay och sååå het. Tycker det känns som det finns lite vibbar mellan oss... :)

• Anonym (me)

Min psykolog. En sjuksköterska. En sjuksköterska till. Några f d kollegor. Ett antal vänner. En hel drös lärare jag haft genom åren...

• Anonym

Jag tycker min komvux lärare e skit snygg kan tända lite på henne :).. Och jag har även varit tänd på några av mina bästa vänner så härlig och tänka på dem ibland men nu tänker jag inte på dem.. Jag är gift och min man frågar mig om jag inte har testat med nån tjej/kvinna och de har jag inte gjort men de kanske en dröm och testa något nytt.. Och nu tänder jag på en vän till mig och tänker på henne och blir så kåt och våt hmmm nu har jag sagt

för mycket hehehe nu är de er tur och berätta. Har nån här testat att vara med en tjej/kvinna..Är nyfiken kvinna ;)

• murderdoll13

Kan bli vem man minst anar.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-09 19:03:38 följande:
    Japp Noomi och Katherine Moennig, mums.
Svar på tråden Vem är du hemligt kär/tänd på av samma kön?