Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Hur går det med studierna? När var det du blev färdig? :)

• Momalicious

Härligt! Ja vi är ju jättesugna också, men vi ska iaf vänta tills jag börjat plugga så får vi se sen. Just nu är livet väldigt bra iaf, Elliot är i en sån underbar ålder, jag och Tomas är kärare än nånsin, vi har flera nya bostäder på gång och jag har jobb. :)

• Momalicious

Jag vet en perfekt man till dig jessi! Iofs så bor han på orust men han har ett stort hus haha ;)

• Momalicious
    Karttikeya skrev 2012-04-11 12:47:10 följande:
    Men ni behöver bara en va?

Haha ja självklart, men det är kul att ha flera att välja mellan. Förhoppningsvis flyttar vi innan Elliot fyller två. :)
    Pojke 2010
  • Momalicious

Elliot har nu fått alla fyra hörntänderna samtidigt plus en till tand, så fem samtidigt. Han gick från åtta till 13 :p

• Momalicious

Apropå det måste vi se till att få elliots journal överflyttad till vårt nya BVC. och boka tid för 18-månaders kontrollen om ett tag. Hur sjukt är det inte att våra barn blir två år i år?!

• Momalicious

Åh fy vad obehagligt lillsnurr! Sån tur att allt gick bra och att Niklas kunde behålla lugnet i den situationen. Stor kram!

• Momalicious

Nu ska jag baka tårta! Sambon fyller 24 imorgon :) har köpt en dyr whiskey till honom. :) krya på er alla sjuklingar.

• Momalicious

Detsamma! :) jag hatar whiskey men tomas älskar det så köpte en whiskey som kostade strax under 500 spänn. Så mycket har jag aldrig köpt alkohol för haha.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !