Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Elliot kissar bara på morgonen, och då ordentligt, så att byta på natten är meningslöst. Antagligen kissar han när han vaknar eller precis innan.
Elliot kissar bara på morgonen, och då ordentligt, så att byta på natten är meningslöst. Antagligen kissar han när han vaknar eller precis innan.
Hoppas det gick bra idag mammasmurfen!
Heja er mammasmurfen! Snart är ni förhoppningsvis äntligen i mål!
3barns, du fick väl precis missfallet? Då kan du väl inte vara gravid?
Men det är ju så konstigt att han vill kolla upp det, du fick ju precis missfall. Hur skulle du kunna vara gravid liksom? Han ger väl inte alla kvinnor gravtest innan han skriver ut medicin?
Men sluta bråka nu trebarns, hon är ju inte otrevlig!
Jo men så är det absolut. Skyddar man sig inte finns ju alltid en risk/chans att man blir gravid och då letar man kanske efter tecken. Jag vet ju att de månader vi skyddar oss jättenoga tänker jag inte på om jag blir extra kissenödig eller nåt annat "symptom" men har man slarvat lite, även om det inte var runt äl, så tänker man "ojdå vad jag kissar mycket".
Heja!!
Jag lägger mig oftast 23-00. Oftast är jag inte hemma förrän 21.30 eller senare om jag måste handla. Och då måste jag äta nåt. Är sååå tråkigt att bara komma hem och sova direkt. Men Elliot brukar oftast sova till 7-8 så jag får några timmar ändå.
Vad kul, grattis! En kompis till mig ska börja han med nu snart, :) var låg din utb?
Okej :) han ska göra den på Vuxenutbildningen i Kungsbacka, gratis där med. Är ju toppen!