Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Grattis till er alla iaf!
Det är ju så spännande att kika in i bf-grupper tycker jag, känns så nyss som man upplevde allt detdär själv tycker jag.
Grattis till er alla iaf!
Det är ju så spännande att kika in i bf-grupper tycker jag, känns så nyss som man upplevde allt detdär själv tycker jag.
Nä ni är fler än tre. Stefanie, toksnippa, lillsnurr, angelique kommer jag på på rak arm.
GRATTIS CISSI! din lurifax ;)
Åh det ska bli så kul att följa er alla i era nya graviditeter! :)
Ja så kanske det var. Minnet är bra men kort . Kan ju säga att jag är bra sugen, fast ändå inte alls sugen haha. Knäppt.
Nej några tabletter tror jag inte finns, då hade ju ingen fått stora barn. Men det kanske är bra att bearbeta din rädsla. Om du verkligen vill föda vaginalt och får det efter två snitt kanske du får igångsättning ett par veckor tidigare så bebisen inte blir för stor. Det kanske slutar i snitt ändå men då har du iaf försökt, eller hur?
Nä vi har lagom med kläder. Rensar bort det som är smått efter hand och köper nytt när det behövs :)
Stefanie är Stefanie, det är hennes nick här ;) tror det var hon iaf, hon fick en son som heter Elmo om jag inte minns fel.
I sverige kan man få igångsättning innan BF. Känner jag folk som fått.
Ja jag hörde det på nyheterna. Nåt om jordbakterier i vattnet. Tur man bor på Orust, verkar jobbigt att koka vattnet innan användning.
Ja det ligger "vägg i vägg" så att säga
Nej men fy! Första tiden är ju ändå jobbig och omvälvande men att behöva ta det också, fy. Jag tyckte jag hade otur som fick njurstensanfall när Elliot var 5 dagar och fick spendera nyår på sjukhuset.