Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Nej jag kan ju inte det. Förstår rätt bra i skrift och tal men pratar inte direkt. Mamma och pappa skilde sig när jag var 2,5 och eftersom min pappa inte bodde med oss fick inte jag hemspråksundervisning tyvärr. Idiotiskt.

• Momalicious

Nu har vi precis kommit hem från ÖF. Nu blir det lite lek, sen lunch, sen ska vi ta en promenad så Elliot får sova, sen ska vi leka i snön och gunga och sen laga middag. Älskar när dagen är planerad! :)

Vilken vecka är du i nu angelique?

• Momalicious

Yay, har kommit in på en av kurserna jag sökte. Språkutveckling mellan 0 till 2 år. Ska bli spännande! Är bara på 5 hp men det är på kvartsfart så :) ska bli så kul! Hoppas på att bli antagen till en kurs till åtminstone :) så har jag nåt att underhålla mig med om dagarna :)

• Momalicious

Naw stackare, dock tror jag att du är jättevacker! :)
    Ja det var skumt, det här var i kungsbacka 93. Hoppas de har bättre regler nu.

• Momalicious

Elliot sov i 2 timmar och 45 minuter. 13-15.45. Han vägrade sova i vagnen så efter en timmes promenad kom vi hem, bar upp honom i sängen och han somnade så fort han fick vällingen i munnen haha. Har inte vetat vad jag ska hitta på nu på eftermiddagen.

• Momalicious

Ja det är det säkert :) är synd att jag inte visste att det fanns för då hade jag sökt dit nu i vår men men, det finns ju kvar nästa år :) får läsa lite fristående kurser så länge. Är bra ändå för då blir det lättare att komma in på barnmorskeprogrammet när det väl är dags. :)

• Momalicious

Usch, Elliot var så himla ledsen när jag lämnade honom förut. Var riktigt jobbigt. Men han hade blivit glad bara nån minut efter jag gått. :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !