Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Nu ska vi se paranormal activity 3. 2:an var ju så sjuuuukt hemsk, vet inte hyr detta ska gå haha.

• Momalicious

Jag tyckte inte ettan var läskig alls och tvåan tyckte jag var skitläskig. Förstår dig jessica, jag vågar knappt se skräckfilm fastän jag inte är själv. Mår typ dåligt under hela filmen haha. Vi hann se typ 3 minuter innan Elliot vaknade nu, får se hur snabbt han somnar om. :)

• Momalicious

Den värsta skräckfilm jag sett är Mirrors. Vågade seriöst inte spegla mig på en månad. Får ångest bara jag tänker på filmhelvetet.

• Momalicious

Jag föredrar blodiga skräckisar framför psykologiska skräckisar, enbart för att jag inte blir rädd av det förstnämnda men psykologiska skräckfilmer skrämmer skiten ur mig. Minns när jag vad typ 11 och jag och en kompis såg sjätte sinnet och i slutet när man inser att han var ett spöke. Trodde jag skulle dö haha. Och den är ju inte läskig egentligen (kanske för en 11-åring).

Och jag älskar också twiligtserien. Dock tycker jag att böckerna (de engelska såklart!) är ljusår bättre än filmerna.

• Momalicious

Usch för matförgiftning. Men Precious är en väldigt bra film. Slutet är väldigt positivt har jag för mig.

Ja den verkar bra. Har inte hunnit kolla alltför mycket. Men har hört mycket gott om den :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !