Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Det var ju tur iaf! Men det är fortfarande fruktansvärt. Jag förstår verkligen att han inte vill ha med honom att göra. När man är liten blir man ju skiträdd om en vuxen beter sig hotfullt.
Det var ju tur iaf! Men det är fortfarande fruktansvärt. Jag förstår verkligen att han inte vill ha med honom att göra. När man är liten blir man ju skiträdd om en vuxen beter sig hotfullt.
Neeej, kommer sakna persikans :( hihi. Jag orkar inte byta nick, har inget som kan kopplas ihop med mig som jag bryr mig om :) kommer inte på nåt bra heller ;)
Ni får ha kvar era vanliga visningsbilder tills man vant sig, annars kommer man ju inte fatta nånting.
Nu är jag trött vill jag lova. Har varit igång sen åtta och städat, lagat mat, duschat och bakat. Nu är jag redo att gå och lägga mig. ;)
Elliot går också 15 h i veckan. Tycker det känns skönt att han inte går jättelånga dagar direkt! Men det ska bli skönt att få några timmar att bara vara vuxen på. Söka jobb, träna, städa, träffa vänner.. Finns massor att göra!
Hit med! Har typ kommit två decimeter sen i morse. Fy.
Kan era små "klicka" med munnen? Ni vet så det låter precis som när man knäpper med fingrarna. Elliot har kunnat det i flera månader och kom att tänka på att jag inte hör några andra i hans ålder göra så. :)
Kan du låten skala banan? Såntdär klickljud. "skala banaaaan *klick klick*" hahaha!
Meeen, nu kommer jag aldrig fatta vilka ni är
Haha vad bra. den här låten är det jag tänker på, fast istället för att det är en trumma som gör klickljudet så gör man det med munnen.
">